lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 men det virker ikke som at det skjer noe da (
rosa og en blå Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Grattis!!!! eg har i morga.. kjenner absolutt ingenting som tyder på at han vil ut.. arg
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 ja jeg tenkte på deg! spennende! men det kan jo komme helt plutselig uten forvarsel og, så vi får satse på det ) klem!
rosa og en blå Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 hihi.. ja håper vannet bere skal fosse ut.. sist gjekk eg i 6 dager med modningsrier.. så tenker at det er leeeenge igjen siden eg ikke kjenner noe nå engang.. men hodet er ikke festet enda. var på kontroll i dag. men eg så stolt. -har kun gått opp 11 kilo var 17 kilo sist gang :9
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 jepp, har gått opp 10 kg jeg og veldig fornøyd med det ) her har hodet festa seg da, men jeg er førstegangs...
rosa og en blå Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 10 kilo førstegangs?? wow.. ikke at eg teller kiloene.. men vart gladelig overaska over at eg ikke hadde gått opp meir nå til termin. ja.. de er vist vanlig at hodet ikke fester seg på 2 gangs, så får stole på det:) tenk om vi føder samme dag.. eg skal føde i ålesund. du da?
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Åååååå...Så spent..Gleder meg til du har født..Ikke lenge igjen til du har gullet i armene...=oD Masse gode klemmer
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har termin imorgen og ingen tegn til at tullemor her vil ut eller.....Folk maser på tlf her, og jeg har i fødselståka glemt å betale regninga så her får verken jeg el sambo ringt ut, festlig.....
Happy H Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 så spennende!!!!!!!!!! håper d skjer nokke snart då!=) eg gikk 3dager over termin m førstemann, og d startet med blødning faktisk.. sannsynligvis den berømte slimproppen som såg ut som alt ant enn d!=) Huska eg håpte vannet sku gå så eg va sikker på eg skjønte d va fødsel på gang, men eg forstod d alikevell når riene kom..hihi masse lykke til med den kommende fødselen, snart har du nok nurket hos deg!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, glemte og ønske deg lykke til med fødsel og barseltid:) Kose deg masse og håper det skjer noe snart da.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 Takk allesammen ) jeg skal føde på ahus forresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå