Gå til innhold

IDAG HAR JEG TERMIIIIIN!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

men det virker ikke som at det skjer noe da :o(

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!!!

:)

eg har i morga..

 

kjenner absolutt ingenting som tyder på at han vil ut..

:( arg

Skrevet

ja jeg tenkte på deg! spennende! men det kan jo komme helt plutselig uten forvarsel og, så vi får satse på det :o)

klem!

Skrevet

hihi.. ja håper vannet bere skal fosse ut..:)

sist gjekk eg i 6 dager med modningsrier.. så tenker at det er leeeenge igjen siden eg ikke kjenner noe nå engang.. :(

 

men hodet er ikke festet enda. var på kontroll i dag.

men eg så stolt. -har kun gått opp 11 kilo :)

var 17 kilo sist gang :9

Skrevet

jepp, har gått opp 10 kg jeg og veldig fornøyd med det :o)

her har hodet festa seg da, men jeg er førstegangs...

Skrevet

10 kilo førstegangs?? wow.. :)

ikke at eg teller kiloene.. men vart gladelig overaska over at eg ikke hadde gått opp meir nå til termin. :)

ja.. de er vist vanlig at hodet ikke fester seg på 2 gangs, så får stole på det:)

tenk om vi føder samme dag..

eg skal føde i ålesund. du da?

Skrevet

Åååååå...Så spent..Gleder meg til du har født..Ikke lenge igjen til du har gullet i armene...=oD

 

Masse gode klemmer

 

Skrevet

Jeg har termin imorgen og ingen tegn til at tullemor her vil ut eller.....Folk maser på tlf her, og jeg har i fødselståka glemt å betale regninga så her får verken jeg el sambo ringt ut, festlig.....

Skrevet

så spennende!!!!!!!!!!

håper d skjer nokke snart då!=)

eg gikk 3dager over termin m førstemann, og d startet med blødning faktisk..

sannsynligvis den berømte slimproppen som såg ut som alt ant enn d!=)

Huska eg håpte vannet sku gå så eg va sikker på eg skjønte d va fødsel på gang, men eg forstod d alikevell når riene kom..hihi

 

masse lykke til med den kommende fødselen, snart har du nok nurket hos deg!

Skrevet

Hehe, glemte og ønske deg lykke til med fødsel og barseltid:) Kose deg masse og håper det skjer noe snart da.

Skrevet

Takk allesammen :o)

jeg skal føde på ahus forresten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...