fleXibel Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Mor og stefar ble sammen da jeg var 11.. 7 år senere kom første av i alt 3 barn. 3 år etter tok de over en stor gård som min stefar var odel til. Da de skulle ordne papirer om hvem som etter han skulle ta over gården så sa min stefar at for han var det samme om det var meg eller de andre 3 som tok over gården.... Jeg datt nesten av stolen.. MEG???? Han satte meg på lik linje som sine egne..da ble jeg paff (i å med jeg har stemor fra helvete som har ødelagt mye for meg...kort forklart i et innlegg i mine dine og våre barn.. så ble jeg nesten på gråten av at han inkluderte meg) Men heldigvis satte min mor bremser på det da hun ikke kunne se for meg som gards-kjæring.. he he Meg suldre rundt i de 3 fjøsene og måke grise-møkk.. Men anyway,,,, var tanken som varmet godt her Er min søster som i dag er 7(snart 8) som er odels-jente Ei skikkelig tøff jente som vil klare oppgaven med å styre en gård med 3 fjøs og 800 mål eiendom og flere hundre griser med glans Jeg ville ha laget kaos ut av det før en uke hadde gått tror jeg...
Kjærlighet <3 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Så bra :-) Er slik alle skulle tenkt! (selv om det kanskje er lett for meg å si som ikke er i en slik situasjon....)
mamma og my Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Godt å høre noen gode historier her inne! Klok mann.
RundLurt? Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Du hadde uansett ikke fått tatt over gården, uten at din stefar hadde adoptert deg da, inviklete regler med odel osv.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 så fantastisk, akkurat sånn det skal være og sånn jeg håper at min datter får det en dag når jeg finner mannen i mitt liv og får flere barn.
fleXibel Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde uansett sagt nei, adoptert eller ikke.. Jeg ville ikke klart å styrt en så stor gård..
blir 3 barnsmor Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 jeg har og blitt tatt imot sånn . min mor og far (klarer ikke kalle han for stefar for det føles ikke sånn) ble sammen når jeg var ett par år . de har fått 3 barn etter det , vi blir alle behandlet på akkurat samme måten, ingen får hverken mer eller mindre oppmerksomhet eller gaver eller lignende . for noen år siden skrev mine foreldre testamente fordi far mente at meg og storebror skulle likestilles med de 3 yngste for for han føltes alle som hans egne, alle skal arve likt osv .. . besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn på den siden av familien ser også på oss som "ekte familie" aldri noe forskjell der heller . .. . er så glad når jeg hører om alle andre, at for vår del kom vi til den familien som vi gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå