meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Sluttet å amme for noen dager siden. Har ikke veldig spreng, var jo flink til å trappe gradvis ned. Men av og til kjenner jeg at det ene brystet strammer seg sånn. bare på den ene siden. blir helt hardt (slik om det har pleid å bli under amming). Hvor lenge skal det være sånn?
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 min høyre pupp holdt på sånn i lit under en mnd tror jeg, var noe herk hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Urk:( Håper det ikke holder seg sånn. De blir vel forvirra av ammeslutten nå tenker jeg, he he:)
bambi på isen Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Du kan jo prøve å håndpumpe litt, bare for å lette på trykket!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Kan være litt plagsomt, ja... :/ Men her skal du få et tips som virker: når du likevel står i dusjen, klem ut LITT melk (ikke mye, men bare til trykket letter litt ;0) Selv om mengden melk er liten, blir det "stramme" borte om du skjønner, uten at produskjonen holdes ved like. Lykke til:0)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Ja, jeg gjorde det i går, men det virker som det er mer "spent" enn "sprengt" nesten... om dere skjønne rhva jeg mener...? Og så hardt, men gjør ikke vondt heller. bare litt ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå