Gå til innhold

Hvor mye gir dere til barna deres i bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som fyller 2 år snart.

De eldre har fått ganske dyre ting, med da er det ting dem har bruk for. Jeg vet ikke hva han trenger, men syns nå ha skal få til sammer verdi som de andre har fått... Men det syns ikke pappaen dems.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har bare hatt en bursdag og da tok vi litt vel av alle sammen hehe :) Blir nok ikke like dyrt fremover, men 1000 kr kanskje? Synes alle skal få for samme sum uansett alder jeg da..

Skrevet

Syns ikke det har saa mye aa si.... Dessuten saa maa du da evt tenke paa hvor mye de eldre fikk for da de ble to, ikke naa....

her er barna ganske tett i alder og naa faar dem etter hva de trenger/oensker seg.

naar de blir i 5 aars alderen tror jeg vi vil proeve aa gjoere det mer likt. Naa har det lite aa si....

Skrevet

vi har prøvd å gjøre nogenlunde likt, men feks til jul var lillesøster bare 1 mnd gammel og vi har så mye leker, klær og utstyr etter storesøster at vi kjøpte den ene fine leka vi ønska oss, også satte vi inn penger på kontoen hennes for resten.

Vi har tenkt sånn for fremtiden å legge oss på ca 1000-1500 har vi snakket om. Har ikke så stor familie, så de får ikke kjempemye ellers. Vi justerer også litt for hva de har behov for, men sånn alt i alt så tenker vi over det så vi skal ende ganske likt ;)

Skrevet

ungene får stort sett det de ønsker seg...

guttungen på 9 ønsket seg en playstation spill til 500-han fikk det

jentungen på 2 år har vært helfrelst i en bilstol til dokker det siste halve året, så hun fikk det-den kostet 200

dattern på 4 fikk en sykkel.. den kostet oppimot en tusenlapp...

her prøver vi å møte ønskene deres, uavhengig av hva det koster...

men selvfølgelig innen rimelighetens grenser

Skrevet

størsta fikk i fjor sykkel for hun ønska seg det...i år ønska hun seg farytopia barbie...og fikk det....sykkeln kosta nesten 1000kr og barbia kosta 119kr.....så er ikke nøye for meg hva gaven koster så lenge jeg har råd...men derimot å gi henne en ting hun ønsker seg er viktigere.....og kjøper ikke flere ting bare for å gi for en viss sum nei....det synes jeg grenser til tåpelighet om jeg skal tørre å si det......

Skrevet

Vi har ikkje feira bursdag enda da, men eg ser for meg at vi kjøper noe lite, og ser ka ho får av slekta...og så kjøper vi heller noe etterpå om det var noe vi ikkje fekk som vi synes ho fortjener...

Skrevet

gir henne som regel noe hun trenger.. vinterdress, sko etc. (hun har bursdag i slutten av okt) og så ønsker jeg meg alltid leker ol av alle andre :)

Skrevet

Vi gir henne noe hun trenger eller ønsker, da spiller ikke prisen så stor rolle.

Skrevet

Vi har samme dilemmaet her.. HVA skal man finne på til en på 2 år? :)

Skrevet

Alle skal absolutt få for samme sum uansett alder. Kjøper vel sikkert for ca 2000:- til dem hver. Blir vel kanskje enda mer når de blir eldre, de er jo bare 2 og (snart)4 enda

Skrevet

Her var det stor stas med.....

Elmotorsykkel

Dukkevogn

Kjøkken

Lekemat

Stor seng

Trillebår

.....til toårs dagen

Skrevet

vi kjøper for rundt 1000 til hvert av barna . . .. + / -

noen ganger har vi ikkje kjøpt noe, men sett ann hva de får av andre og kjøpt etterpå det de trenger, eller satt penger på konto i stedet :)

Skrevet

Jeg tenker ikke beløp, men kjøper det jeg tror han vil ha=) Spiller ingen rolle om det koster 200 eller 1000. Og så blir det noen småting utenom da. Min er også 2=)

Skrevet

Varierer litt etter hva de ønsker seg i gave. Men tipper det blir ca.1000 kr for hvert barn. Noen ganger litt over og noen ganger litt under.

Skrevet

Rundt 1000 gir vi hvertfall.Men har bare en da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...