ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hei! :-) Er 8 + 3 i dag etter EL 4 juni og positiv graviditetstest 18 juni! Men på tidlig UL mandag sa legen at jeg bare var 6+1 ( mandag ) Men vi kunne se hjertet slå, og det var positivt! Er det noen som har vært gravide og vært på tidlig UL og fått samme beskjed om at fosteret var mye mindre enne det skulle være? Hvordan gikk det, endte det i SA eller MA eller gikk det bra? Er kjemperedd nå! :-( Føler på meg at dette kommer til å gå galt, i og med at fosteret var så mye mindre enn det det det skulle være , og at jeg har mistet litt graviditets symtomer dei siste dagene! :-(
helinor Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Er du sikker på at han ikke mente at fosteret er 6+1 uke? For da stemmer det jo at du er 8 uker på vei.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Nei, han mente at fosteret var 2 uker mindre enn det det skulle være!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ble også satt tilbake 2 uker med Celine Hadde en kjempe fint svangerskap & ingen komplikasjoner. Fødte Celine 6 dager over termin Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå