Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hadde slim på papiret i går to ganger etter do besøk. Var dette EL slim tror dere? Tok EL test, men den viste negativt.... Ellers vil jeg takke for alle som er her inne, og alle de gode og mindre gode spørsmålene som blir stilt, mine inkludert. Er VELDIG mye rart jeg lurer på, og her finne jeg jo alt - så TUSEN TAKK jenter og lykke til til alle!!!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Kan godt være - hvordan stemmer det med når du er i syklusen? Jeg pleier å ha slim i et par dager før jeg får noe utslag på el-test... Og du er sikker på at det ikke er rester fra sengekos? Det er veldig forvirrende syns jeg i alle fall *tihi*
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hadde litt surrete mens sist gang. Først en gang fra 19 juni til 27 juni og så andre gang 04 juli til 07 juli, så ut i fra den 04 juli så er jeg vel ganske 14 dager ut i syklusen... Så du mener jeg kan ha EL nå i disse dager da??? *håpe håpe* i og med at jeg hadde dette slimet i går...... Det var mye mer sammenhengende enn rester og dessuten hadde vi ikke kost oss siden søndag.... :-) Men tok seff en runde i går da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå