Gå til innhold

Ehrm, denne slimproppen.. igjen.. beklager. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slimet blankt eller hvitt, er det mye eller lite (individuelt?) og må det være blodspor i den? Vi bør vel ikke ha samleie om den er gått (kondom?) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du ser når slimproppen går.er en propp med masse slim,hehe... husker ikke direkte hvordan den så ut,men kanskje blankt?

hadde sex etterpå uten kondom vi hvertfall,skal man ikke ha det?? hmm lurer jeg å på...

Skrevet

Veldig individuelt! Kan vær blankt, hvitt, med eller uten blod. Kan også gå over lengere tid som økt utflod, ikke som en propp. Min gikk ikke før fødselen starta.

Vet ikke hvordan det er med sex etterpå.

Skrevet

Med datra mi, gikk slimproppen etter at jeg hadde blitt "sjuk", men den var blank og med noen få blodspor i. Har en mnd igjen til termin i morra, og har allede hatt små "slimpropper" et par ganger, men de ligner ikke på den som kom da jeg skulle få datra mi. Men har vært "klumper", så regner med at det må ha vært det.

Åpningen inn til babyen er nødvendigvis ikke åpen selv om proppen er gått? Tenker på bakterier og slikt. :) Kanskje greiest å ringe og snakke med en jordmor om akkurat sånt :)

Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette i går på kontroll, men da i forhold til bading. Har nemlig lest at man ikke skal ta karbad og sjøbad etter at slimproppen har gått. Dette kunne hun avkrefte fordi det er først når vannet går at det blir fri passage inn til livmor og at fosteret er utsatt for bakterieangrep og infeksjoner. Tror derfor det bare er bra å ha masse sex : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...