Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Uansett om du ikke skal ha brudepike, for meg, og for maange andre, er det umulig å sette seg inn i din situasjon! Så jeg ønsker deg masse lykke til med bryllupet og håper du får en fin dag, uansett ! )
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 henger meg på denne jeg! snakk med mannen din og finn ut av det med han. det er det som er viktig!
"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Signerer jeg også. =) Men jeg husker også altfor godt at jeg ikke fikk lov til å sitte ved siden av pappa på bussen da jeg var liten. Der skulle nemlig min "stemor" sitte. Var ikke noe morro. =(
Giftmamma med2jenter Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 signerer her.. har sendt deg en pm baby i vinter *prins*
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 skjønner den men det er ikke sånn jeg er,blir hengt ut som stemor fra helvete og de fleste tror vel at vi ikke har det bra og at det ikke vil vare men det skal det. Det handler ikke om annet en at vi ikke skal ha brudepike,jeg vet at jenta er glad i meg og trives her så bryr meg ikke om det,men er så fælt at folk tror jeg er slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå