Gå til innhold

Ååååhhh, er så sur idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke hva som er feil, vi er på ferie, bor hos svigers akkurat nå. Men de er jo greie, så det er nok ikke det som plager meg. Tror igrunnen bare det er manko på søvn både hos meg å ungene, vi går rundt å er like sure alle. Mannen snakker mer i telefonen med jobb en han snakker med meg osv.

Det høljer ned og blåser stikker å strå, hadde jo tenkt at vi kanskje kunne slippe regnklær, håper det blir bedre snart!!!!!!!!!

Jo, det er vist en ting som irriterer meg, bilen vår står her hos svigers, svigerfar bruker den til jobb hver dag, men han har ikke hatt "tid" til å skifte dekk, men han har tid til å reise opp på hytta til eldste dattera for å hjelpe å male 2 helger på rad + kjøre 2 timer å gå 1 time til fjells for å komme opp med mat til hun midterste og hennes familie på slekts hytta.GRRRRRRRR, nå fikk jeg ihvertfall blåst det utav meg!!!!

Blir igrunnen litt stressa av å bo oppi andre med 3 unger på slep jeg, imorgen skal vi til mine foreldre, og der blir jeg jo enda mer stresset. Skal bli godt å reise til danmark neste helg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...