Gå til innhold

Arrrgh.... (uten om tema)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Er det mulig da....??????

Jo da, nå har jeg en uke med ferie, før jeg og sambo skal ha 2 uker ferie sammen, så jeg gjør litt husarbeid, og slapper av en del, for det trenger jeg... Har vært helt utkjørt i det siste..

Så jeg hadde sett frem til en uke med bim, og dårlige såpeserier på tv... men nei da.. På tv er det bare danseband, svisj, og alt det rølet der... Offf.. Ikke en dritt å se på... Holder på å bli smårar her jeg...

Hadde de bare kunnet sende noen komiserier, eller tom og jerry, eller noe... men disse chate programmene går meg på nervene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg glede deg med at " I gode og onde dager" akkurat begynte på TV3, før det gikk du glipp av Dr. Phil! Hehe!

Skrevet

Hehe.. men jeg har ikke tv3..... :-/ Ser vanligvis nesten aldri på tv, så har bare nrk1 og 2, tv 2, tvn, tv2 zebra og nyhetskanalen.... Men akkurat nå kunne jeg tenkt meg disney kanalen eller noe sånnt... =)

Skrevet

Ja nei da var det ikke så enkelt, du får reise å leie deg en fin film isteden med dertilhørende snop!!

Skrevet

Åh.. Ikke si snop da... hehe... *sikle*

Må prøve å holde meg litt i skinnet.. For jeg er så godtesyk... Kommer jo til å se ut som lille trille jo.. hehe... ;)

Mmmm.. lakris, vingummi, drops..... *sukk*

Skrevet

Mmm, ja, kjøpte nylig en stor pose sjokolade og en stor pose med annet smågodt i sverige. Ligger i skuffen å roper på meg. Snop er aller best på dagtid :o) Har vært flink hittil og ikke spist mer en 2-3 biter pr dag.

I tillegg er det salt potetgull, doodles, pistasjnøtter.....HUFFFFFF!!!!!

Jeg var så flink i starten å holde meg unna snop og kaker osv ,men det gikk over, hehe! MÅ liksom ha noe hver dag!

Skrevet

Åh... greit om jeg kommer innom på besøk?? hehe.... svake mennesker er noe... Hahahahaha...

har så lyst til sverige å handle snop jeg... var der for et år siden, tror jeg kjøpte 10 kg smågodt.... *sikle*

Å komme inn i de godis butikkene der er jo som å komme til himmelen jo... *ler*

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Frustrerte Fruer jeg =P Sesong 1 & 2.. sett 3 episoder i dag ;) Det er min ferie så langt =P hihi

Skrevet

Jeg og holder på å gå på veggen snart:(

Men har en favoritt serie, Glamor. mannen min sier, han kjenner to stykker som ser på glamor, det er tante på åtti år og min egen kone hi hi pip=)

kan ikke noe for det, liker domme serien og jo dårligere den blir desto mere nysgjerrig jeg blir:)

Har du lyst å være med glamor alla gamle stil klubben er du velkommen!

Tv norge kl: 12:10 ca:)))

Skrevet

Hehe.. Ja, var innom en tur her nå ja... :)

Ei jeg kjenner, har sett alle episodene, er det en hun ikke får tid til å se, tar hun den opp..

Vi jobbet sammen i 2 år, og moren hennes måtte ta opp både reprisen, og "dagens" episode.. hehe... ;)

Pluss at hun så de mens hun var på jobb.. Jobbet i en bomstasjon med tv.. =) Så fikk sett litt da ja...

Skrevet

Hehe.. ;)

Skal snart gjøre litt husarbeid jeg...

Men ble så sulten.. så ei på tv som lagde den super gode salaten.. og jeg fikk så lyst på den... mmmm.. *vann i munnen* Så spørs om jeg får finne noe å spise først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...