Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Her om dagen var min lille gutt på to år litt sinna ved middagsbordet, han var sur på både meg og pappan....jeg sa at han måtte spise litt til, da ser han på meg og sier: mamma, hold kjeft......jeg fikk meg et slag i ansiktet der ja..hehe....var samtidig ganske komisk...lille gutten... Jeg måtte snu meg bort å le litt, mens pappan sa fy, sånt sier man ikke...Jaja...man skal vel høre mye før ørene ramler av...
Gravenstein Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 He he, ja de får det med seg, og bruker ordene rett også - har hatt lignende episoder her og - sliter med å holde meg alvorlig da jeg også :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Ja, dem snapper opp det meste de små.. Vi ha vært i Sverige på ferie nå og vi holdt på ute å lekte, så løp junior vekk fra meg. Jeg ropte på han og sa at hvis du ikke kommer tilbake nå drar vi ikke på lekeplassen etterpå. Da snur gutten på 2,5 år seg mot meg og sier: Mamma er du sur nå? Måtte snu meg vekk for jeg måtte trekke på smilbåndet... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå