Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 driver å skriver invitasjonsliste og lurer på om dere inviterer mange barn? jeg tenker i hovedsak da på barna til mine/min forlovers kusiner/fettere og det blir jo ganske mange....hadde egentlig kun tenkt å ha 4 tankte/onkelbarn og vår egen lille, men lurer på om mange da blir skuffet/fornermet....hva er deres synspunkter og erfaringer??
Arb.ledig husmor Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Vi ber bare våre tante-og onkelbarn... Synes ikke mine eller hans søskenbarns barn har noe å gjøre i bryllupet vårt... Eg har tenkt å høre om tremenningen t datteren min vil være brudepike da, om ikke nevøen min vil være... Men det er kun fordi eg vil har noen skal "følge" datteren min opp...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Vi skal be med barn.. Er bare vår sønn og vår niese.. Har på den tid en niese eller nevø til, men h*n skulle visst ikke være med..
Vannmann35 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Bryllup er en voksenfest etter vår opfatning. Men klart - de som er avhengig av å amme kan ta med babyen. Heller det enn at de ikke kommer.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 vi inviterte nieser, nevøer og våre søskenbarn. yngste var 5 år. søskenbarns barn og venners barn ble ikke invitert. hadde noen av de blitt ammet skulle de selvfølgelig fått være med, men ingen av de var så små.
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 vi skal ikke ha barn i vårt bryllup hvis vi skulle be alle barna til fetter og kusiner så hadde vi blitt 100 minst, det får holde å be tanter og onkler,fetter og kusiner uten barn.. men vi skal be to ungdommer da som er 16 og 17 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå