Gå til innhold

Funker pilates?

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Eller er det noe annet som fungerer bedre? Vil bare trene slik at jeg får tilbake sixe xs igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det funker kjempebra!! Anbefales virkelig. Har aldri prøvd noe som funket bedre ihvertfall. :o)

Skrevet

Er det noe spesielt sted du vil anbefale eller dvd eller noe? Er jo hjemme med en liten jente som jeg føler jeg ikke kan ta med på trening. Hvor fort kan man se resultater?

Skrevet

Mange vil nok anbefale å trene det med instruktør på et treningssenter, men jeg føler ikke for å gjøre det. Jeg kjøpte den vhs på tvshop, windsor pilates. Søstern har prøvd en annen type, men da hun fikk prøve min ble hun imponert, var mye bedre enn den hun hadde.

Jeg så resultater etter ca 10 ganger, er du overvektig så bør du trene litt kondisjonstrening i tillegg, selv om du faktisk forbrenner mye kalorier med pilates også da. :o)

Skrevet

Det er det som er problemet, jeg finnes ikke overvektig, bare litt ekstra tull som er igjen fra svangerskapet, samt litt vann og kanskje et par kg. Veier 49 kg liksom. (1.60 høy)

Vil bare stramme opp og ha noe enkelt som jeg kan vedlikeholde med. Jeg hater treningsstudio, føler jeg er skikkelig på utstilling og det har jeg ikke selvtillit til, dessverre

Windsor ja, hørt mye bra om den.. må jeg ringe tvshop eller har de web?

Skrevet

Du kan bestille på nettet ja.

Skrevet

Sånn nå har jeg bestilt det.. håpe det funker.. hadde vært fint å få bort "slaskene" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...