Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 På en skala fra 1-10 hvor fornøyde er dere? Og da mener jeg BARE rent kosmetisk, ikke karisma, personlighet eller annet. Jeg har sett babyer penere enn jenta mi, så jeg vil si en 8èr. Med personlighet og karisma blir hun en 10èr. Når jeg ser babyer som ikke er pene er jeg veldig glad jeg har vært så heldig..
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Min mening: Synes det er en helt meningsløs og forferdelig debatt/tråd du har startet...herregud, prøv å fokuser på noe annet. Utseende blir målt nok om ikke vi mødre også skal starte på bitte små babyer!!!! Synes innlegget ditt er kvalmt!!
Brillemamma Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Enig med deg, Nydelige Marius. For et kvalmt og utrolig dumt innlegg. Hvordan komme på noe sånt da??
Mamman til M&E Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Helt enig med deg Nydelige Marius! Umodent og helt meningsløst!!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Perfekt sønn! Klar 10er! Pojken min ble tatt med Ks, noe som alltids hjelper. (slipper at hodet blir deformert, og det "kjøttkake-aktige" mange nyfødte har) Hodet er altså "rundt", han har veldig rene trekk. Dimensjonene er "riktige", ansiktet fyller passe stor del av hodet. Øynene er mandelformede, munnen relativt stor og leppene røde. Kunne ikke vært penere!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Nå var ikke dette kvalmt ment. Her diskuterer vi revne kjønnsorgan, hemorider o.a, så hvorfor ikke dette? Ta deg sammen, kvinne!
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Ja, revne kjønnsorgan osv. er en reell sak. Men å fokusere på utseende på bitte små babyer, om de er en 8'er eller 10'er...herregud..ordet kvalmt kan ikke sammenlignes med revne kjønnsorganer, fødsler osv...hvor gammel er du? 14??? I så fall er du unnskyldt!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Helt enig med nydelige marius og de andre her inne....herregud. Skal vi sette karakter på babyene våres utseende. At noen diskuterer og utveklser erfaringer med fødsler, samboere m.v er jo no...men å fokusere på små usyldige babyers utseende...blir bare sjokkert, jeg.....stakkars ungen din hvis du virkelig tenker sånn. HVa med å fokusere på viktige ting? AT barna blir født friske? Utrolig provoserende innlegg...jeg diskuterer gjerne min fødsel i detalj...og får råd/veileder andre i samme situsasjon..men å sette karakter på barnas utseende...SPRØTT
Mamman til M&E Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Er fortsatt helt enig med deg Nydelige Marius!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Totalt meningsløst! Dum jeg er som i det hele tatt svarer på dette. Og hvis din baby ikke skårer topp på utseende, kan du jo alltids utføre litt plastisk kirurgi på henne før hun er blitt for stygg, ikke sant? Stå på.
Løvemor79 Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Personlig syns jeg babyens utseende har lite å si. De forandrer seg jo totalt på bare få uker. Den nyfødte gutten min har et mye penere utseende enn søstra si da hun var nyfødt, men nå er hun verdens skjønneste 2-åring. Blir spennende å se hvordan lillebroren kommer til å se ut. Sikkert en skjønning han og, med så vakre foreldre. hehe. ..Ellers sier jeg meg enig i at innlegget var en smule smakløst, men det er jo mye teit som diskuteres her. :oP
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Må også signere med de andre her... !! Smakløst innlegg! men.. det var vel en grunn til at du var anonym også..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 he he he.. ille, enig, MEN hvorfor går vi inn på slike tråder da?? He he
Løvemor79 Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 For å skrive hvor smakløst det er vel! hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Ja, dette svaret var vel heller ikke helt gjennomtenkt....eller...?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Stakkars ungen til HI som har en mamma som gir karakter på utseende, karisma m.v....er det rart det er mye rart i verden??
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 ja jeg skjønner den.. men måtte bare flire litt he he vi synes jo alle at våre barn er vakrest-gjør vi ikke det da?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Ja, det høres ut som som en vare som er bestilt med lang leveringstid. Hvor fornøyd er du, skala 1-10. Hadde det vært snakk om en vare..ja, da skulle jeg gitt karakter. Men ikke på små mennesker...og ALDRI mitt eget barn....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #19 Skrevet 18. juli 2007 TIL du lengre oppe her som prater om hvor nydelig sønnen din var pga, keisersnitt!! Hehe, min stedatter kom ut med KS og hun hadde kjempe svært hodet !! Men guuuuuuud så skjønn uansett;P Når di blir født vanlig, blir hodet litt mer trøkt sammen,.
natemor til 2 Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 ..baby tiden bør vel være en tid der de ansees som perfekt uansett hvordan de ser ut.mulig kjærlighet gjør blind... men jeg hadde i hvertfall syntes min baby var det søteste i verden uansett hvordan han så ut.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 18. juli 2007 #21 Skrevet 18. juli 2007 babyer som blir født vanlig får jo ikke "skeive hoder"... det retter seg som regel ut etter bare ett par dager;) er de flate i bakhodet kommer det som regel av noe helt annet;)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #22 Skrevet 18. juli 2007 jeg er ikke heelt fornøyd jeg da,ble ikke som bestillt..Og jeg som fant en litt mørk mann og alt-trodde jeg skulle få den fine mulattbabyen..Så nå har jeg pakka`n og sendt i retur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå