Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hun beveger seg på magen,og på baken litt..men kryper altså ikke...Hun reiser seg heller ikke opp. bare på knærene. er dette sent?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jenta mi er likedan, men hun står, og kan holde seg i bordkanten og annet. Vi har helt normale babyer.
mamma til en prinsesse Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 jenta mi er 10 172 mnd og har nettopp begynt å åle seg fremover. ikke tegn til at hun vil begynne å krype enda. Men det bekymrer meg ikke. Og det burde ikke du heller gjøre. Var så bekymret for at jenta mi ikke rullet jeg. Det gjorde hun ikke før hun var 8 mnd. Etter det har jeg sluttet å stresse med når hun klarer ting. Alle babyer tar det i det tempoet som passer de.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Min er 10 mnd og hverken krabber eller kryper...spaghetti har hun i bena og, nekter å legge vekt på de! Men jeg er ikke så veldig bekymret akkurat, som de sier, alle er ulike!! Akkurat nå er det bare deilig at aksjonsradiusen er begrenset da mor skal ha nr. 2 i begynnelsen av September!!)
Zupermam Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 plutselig kommer det, ikke vær redd:) Min sønn krøp da ble 9 mnd. Før det var han fornøyd med bare å sitte på rompa.
Benni-min Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Mamma til Mariell...er ungen din 10 172 mnd gammel. Gosj. hehe Over til HI. Min sønn er 12mnd om noen dager og kryper ikke. Kommer seg litt bakover når han ligger på magen. Kan stå hvis jeg reiser han opp og hjelper han å holde seg fast. Kan selv (av og til) komme seg fra liggende/sittende og opp i knestående. Og kan sette seg opp selv. Ungene utvikler seg forskjellig. Før en vet ordet av det, så springer de rundt, og da vil en kanskje lengte tilbake til disse tidene når ungene holder seg der vi setter dem hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 mitt gull er 11 mnd i morra og kryper heller ikke. han kan åle seg, komme bakover når han sitter og gå mange skritt alene.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jeg krøyp aldri da jeg var liten. Hoppet over det, jeg. Men jeg kan gå nå fordet... :-)
stratos Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 10 måneder og kryper IKKE, hun står på alle fire men forstår visst ikke hva hun skal gjøre videre. Det kommer når hun er klar for det. Søsteren krøp aldri men hompet på baken for å komme seg framover. jeg tar alt slikt med ro, det kommer når det kommer. og tru meg DET KOMMER:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Mini har begynt nå.. han er 9,5 mnd;) han har gått i ring lenge, men nå aøtså framover.. HVIS det er intressant nok for han da...:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå