Gå til innhold

lystgass

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at lystgass er innført igjen på sykehusene... noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt at lystgass har vært borte fra norske sykehus i det hele tatt. Ikke her i allfall. Men i danmark har jeg hørt at de har fjernet det.

Skrevet

er noen år siden,men fikk ikke lystgass med førstemann. det seg visst ut i rommet så alle ble påvirka av det...

Skrevet

stemmer at noen sykehus har sluttet med det nettop grunnet det du forteller, de har for dårlig kontroll på ventilasjonssystemet når det gjelder denne gassen

Skrevet

men leste det var innført igjen.. noen som vet om dette gjelder haukeland ?

Skrevet

=O Visste ikke engang at de hadde tatt det vekk! Men får håpe for guds skyld at det er tilbake der jeg skal føde.. For jeg vil ikke ta noe annen from for smertelindring enn det. Da krever jeg heller KS.

Skrevet

den finnes vel på de fleste sykehus nå ja! de tom den vekk fordi det seg gass ut i rommet ja, men nå har de sett inn en ekstra slange der gassen seg ut så nå har de kontroll på gassen og vi får lov å bruke den igjen! det var iallefall det de sa til meg da jeg var på "omvisning" på sykehuset!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom du ikke har fått beskjed om hva slags smertelindring du kan få på ditt sykehus burde du finne ut av dette.

Jeg synes det er veldig kjekt å hvite hva jeg kan velge mellom og ta en eller annen form for stilling til dette før fødselen.

Det stemmer at ikke alle sykehus har lystgass pga ventilasjonen. Høres rart ut dersom ikke Haukeland har for det er jo såpas stort sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...