Gå til innhold

Hemorider en ting men......litt ekkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere venninner som sliter med det samme men er det noen av dere som vet hva det er egentlig..Har funnet ut at jeg må bare bremse bruken av g-streng. Nesten hver gang jeg bruker det får jeg vonde byller på trusekanten framme og noen ganger rumpesprekke bak. Helt ufattelig vondt, om ikke det er nok med hemoriden liksom. Nå har jeg en byll i rumpesprekka hvor g-strengen går og i natt var det så vondt å snu seg, sliter liksom med bekkenløsning også så dette er riktig festlig. Jeg måtte stå opp å prøve klemme denne klumpen. Var så vondt at jeg svimlet og ble kvalm, steriliserte en nål og satte hull på klumpen og ut kommer det gul/hvis væske og en del blod. Men nå er det bedre da...men noen som egentlig vet hva det er. Har hørt at det er betennelse som kommer av at enkelte ikke tåler at g-stringen gnager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, det høres ikke helt ut som hemoroider - mer som en slags betennelsesbyll eller noe (som kan være forårsaket av g-strengen)... Hemoroider er jo egentlig åreknuter i endetarmen/åpningen, og de er også sylt med blod, men har ingenting med om man bruker G-streng eller ikke (men jeg kan ikke tenke meg at det vil være særlig behagelig hvis man er i en slik tilstand da...)

Skrevet

Når det gjelder hemorider, tro det eller ei, men honning funker!! Smør med det 2 ganger eller noe daglig, så er det ikke lenge før de er vekk.

Skrevet

har akkurat det samme. er ikke sikker på at dette kommer av g-stringen.. bruker mye hipsters. er veldig vondt og ubehagelig. aner ikke hva det er. jeg har hatt det i mange år. ingen leger eller gynekologer har reagert på dette og jeg hag ikke noe kjønns sykdommer så jeg tror rett og slett de kommer av at det blir for klam og varmt der nede. jeg smører på sink salve av alle ting og det hjelper til med å roe det ned litt. bruker også talkum for å unngå alt for mye klam het.

Skrevet

Slutta med G-streng for snart to år siden. Er jo snart helt ute i motebildet også. Eneste fordelen med G-streng er jo at du slipper at trusesømmen vises gjennom klærne. Bruker hipster og små søte truser, jeg. Og det kjennes mye mer komfortabelt. G-streng sies jo å være en togbane for ekle bakterier der nedentil. Såg i et gravid-blad at gravide ble frarådet å bruke G-streng av den grunn.

Prøv sinksalve på byllen du får, og bytt til en anna trusemodell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...