Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Kom brevet jeg har ventet så lenge på nå... Innkallelsen til UL... 24. august, kl 13... Gjett om jeg gleder meg da..... *sukk* =) =) =) =) =) Ble helt varm da jeg så konvolutten fra "Helse nordmøre og romsdal"..
Athina' Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Åå så heldig du er!!! Driver å titter etter postmanenn jeg også for jeg går å venter på innkallelse. På fredag ringte jeg på GYN for jeg forsto ikke hvorfor jeg ikke hadde fått en, og da ble jeg fortalt at de ikke hadde fått henvisningen fra jm mi. Vel vel de skulle sette opp time og sende den så jeg hadde den enten før helga eller rett over. Vel, nå er det rett over og den har enda ikke kommet så jeg må vel ta enda en tlf vel. Er 15+6 nå så det er på tide jeg får den. Hvor langt på vei er du når du skla inn?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg blir faktisk 20 uker på vei når jeg skal dit... syns det er sent jeg..... Men er vel verste tiden akkurat nå... Midt i ferie avviklingen... Da kommer nok innkallelsen din snart også.. Sambo rev til seg brevet, "Dette vil jeg åpne!" hehe.. er så søtt syns jeg.
Athina' Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hehe han er søt da :-) Blir morsomt for han og det når man ser så mye som man gjør. Er jo babu da, så det blir mer virkelig for han :-) Ja det var sent synes jeg hvis man sier mellom 17 til 19 uker. trodde det ble mer mot 17 jeg enn etter 19 hmmm. Men det er jo som du sier ferieavvikling så det spørs om det blir seninnkalling på meg og da.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Ja han gleder seg veldig. Og det er så morsomt. Den tøffe mannen min er myk som et lam.. Får håpe du skal snart inn etter at du får innkallelsen da.
twoboys & a girl Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Så søtt. Skal på ul i morgen,typen gleder seg kjempe mye. Han ble helt vill da vi var på ul i uke 12, og har bare telt dagene til i morgen:o) Synes det er gøy
Athina' Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ringte nå for det var ikke noe i posten idag heller, og de sa den ble sendt ut i dag og jeg skal dit 02. aug kl 12.30. Wiiii ikke så lenge å vente da jo! Å nå fikk jeg sommerfugler i magen herreguuud *kniiiis* Er den 7 UL jeg skal på men dette er jo den man kan få vite kjønn og får terminen og sjekker at alt er bra så det er sikkert derfor :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Ja, det er så morsomt å se at de gleder seg sånn. Skal bli artig å se om han får tårer i øynene på UL.. Hehe.. har sett han gråte en gang... EN gang på 8 år...... Jeg sipper jo av triste filmer/bøker og sånne ting, så vet jeg kommer til å sippe litt, men skal bli litt morsomt å se om han må tørke noen tårer også..
Maigullet Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Fikk innkallelsen min i går jeg også Fikk time 28. aug. Da er jeg 19+2. Mener å huske at jeg hadde time i uke 19 de to forrige svangerskapene også. Blir litt forfjamsa her jeg sitter og svarer, -for jeg mener bestemt jeg kjente et spark!!! Kjente noe som jeg var ganske sikker på var spark for noen timer siden også -Og jeg er bare 13+3... Forrige gang kjente jeg det når jeg var 16+0. Herlighet så artig:) Treffes kanskje på føden? Jeg skal til Molde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå