Piipii Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg blir snart sinnsyk av dette været, hehe...... Noen som har forslag til hva vi kan finne på i Oslo omerådet med datteren vår på to år????
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Bor ikke i Oslo selv, men tipper dere har et eller annet Lekeland i nærheten? Genialt her i gården for å bli kvitt litt "lei-av-å-være-inne-med-mamma"-energi hos 2åringen min i alle fall ) Ellers har jeg gitt opp på utefronten. Dvs jeg som hater regnvær har nå bitt i det "sure" eplet og vært ute i sandkassa i timesvis i pøsregn. Og utrolig men sant - det er litt forfriskende :oD Ellers har vi også frekventert litt kjøpesentre siste uka på leting etter selskapsklær og bryllupspresang, og butikker som har litt som ungene kan finne på er luuurt. Mye gøyere å leke med duplo hos andre enn hos seg selv. Eller togbane. Eller Tom&Jerry. Holder med 10 min på hvert sted, da er vi lei begge to )
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 www.aktivioslo.no En kjempebra link som tar for seg aktiviteter i oslo og akershus. Her finner du garantert noe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå