Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal på tusenfryd må man betale samme pris selv om man ikke skal kjøre noen ting?

Jeg er høygravid og kan ikke kjøre noen ting, mannen min vil ikke kjøre noe og datteren min er 2 så det er begrenset hva hun kan kjøre.

Men må vi bet det samme som det de som kjører alt gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt sikkert.. blod priser der az

Skrevet

ja, man må betale det samme selv om man ikke skal gjøre noe, noe jeg syns er sykt. I tillegg må man betale 40 kr for å parkere.

Vet ikke hvor lenge barn går gratis.

Skrevet

Det er jaggu meg ren svindel, så om vi skulle dratt hadde det blitt 600 kr for oss å kommet inn uten at vi skulle kjørt noen ting. Så at datteren vår gikk gratis, men uansett.

Nei blir ikke noe tusenfryd på oss ser jeg.

Burde jo vært sånn som det er på lisseberg, at man bare kunne bet inngang.

Skrevet

helt enig. Men sånn det blir det sikkert ikke, folk drar jo dit uansett.

For dere lønner det seg jo å reise til liseberg, faktisk! Er jo bare 4 timer unna, hehe

Skrevet

Jeg som kjører hele tida når jeg er der er glad for at det er inngangsbilett også slepper man å tenke på noe der inne :o) Men det burde jo vært alternativer! Ikke alle ønsker å ta attraksjoner! Det synes jeg de burde tenke på! Og gravide burde faktisk få redusert pris, de BØR/KAN jo ikke kjøre noen ting ...

Skrevet

ja det er inngangen der som koster noe, alt inni der er gratis. av karuseller o.l.. da altså..

Skrevet

Mener jeg har hørt at om man er gravid så betaler man bare 100 kr..

Jeg ville ringt og spurt!

Skrevet

Dytter til deg

Skrevet

Ja, jeg skulle skrive samme som Fantasiløs. Husker fra tiden på bim at det var mange som skrev at det var egne priser for gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...