Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er ca 3+2uker på vei... Og jeg lurte på om det var farlig å spise hamster bæsj når man er gravid????? Jeg har nemlig fått dilla på å lukte på hamster bæsj, og i går klarte jeg ikke å la være å smake er det farlig??????? Håper på svar!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Du som lå ut innlegget om å nå bussen hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 gravid nå? merkelig, du har da såvidt kommet til el ut ifra det du regner ut her.å spise hamsterbæsj passer sikkert godt inn i livet ditt,siden hjernen din må være minst like liten som hos en hamster
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Mye proteiner i hamster og kaninbæsj. Jeg pleier å bruke det som frokostblanding med Bringebærbiola, men først etter å ha tørket det litt crispy i ovnen. Trenger jeg å gå ned et par kg tusler jeg over i naboens kattekasse, noe som kom godt med da jeg la på meg over ÅTTE kilo under forrige graviditet.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Dette er bare et tulleinnlegg..... og hvis ikke så GÅ TIL FASTLEGEN og finn ut hva mineraler/vitaminer du mangler i kroppen..... Du er syk!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 å søren.... Var det et tulleinnlegg?? Bør jeg slutte å spise bæsj mener du?!? Nå ble jeg litt nervøs her..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 ferdigbehandlet mat er vel ikke så dumt det. må være mye næring i gnager bæsj.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Jeg vil anbefefale deg å spise kanin bæsj, det er MYE bedre. Og det er kjempe godt til grøt, istedenfor rosiner...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Det er meg som spiser kaninbæsj igjen. Etter tips fra en smarting over her tok jeg en tur til fastlegen og tok noen tester på om jeg kunne mangle ting. Han fant EKSTREMT lite av e-coli i kroppen min, så der har jeg forklaringen på min "dille". Tusen takk, Smarting, for godt råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå