Gå til innhold

handle på nettet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var gravid kjøpte jeg vogn fra en tysk nettside, men nå klarer jeg ikke huske hvilke side jeg var på. klarer heller ikke finne den ved å søke på ulike ting.

Noen som har noen bra plasser dere har bestilt ulike babyting fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv babyjungle.nl. Der kan du få kjøpe vogner og annet utstyr. Kjapt levert på døren. Husk at moms på 25 prosent kommer i tillegg.

Skrevet

takk... var inne der før i dag, men det var ikke den siden. Jeg skulle sett på noe tilbehør til quinny. Mener den jeg leter etter var en tysk nettside.........

Skrevet

Tror jeg fant den nå, mener det var mypram..... så nå må jeg inn å handle litt;)

Skrevet

jeg har å lenge tenkt på å bestille fra utlandet, men hvordan er det man betaler der? me tanke på moms og toll o.l?

Skrevet

Du betaler med kredittkort, eller via PayPal konto. Hva nettsiden tilbyr. Sørg for at det er en nettside som er litt kjent. Betaler både frakt og kostnadene for produktet på nettsiden, du får tilsendt en kvittering (bestillingsnr osv) på mail, og vips 12-14 dager senere kan du hente pakken på posten. Toll og momskostnader kan du lese om på tollverkets sider. Der står det forklart enkelt og greit.

Lykke til!

Skrevet

tusen takk=)

Skrevet

Handlet på babyjungle.nl og fikk alt levert på døren av tollpost 10 dager etter. 1 mnd senere fikk jeg regning på momsen - 25 prosent av beløpet jeg handlet for. Handlet ganske mye og alt i alt sparte jeg 3000 kr. Du betaler ikke toll - kun moms.

Skrevet

er det ikke en dyr frakt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...