Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om man trenger både dyne og voksipose til vognen?

Er det årstider eller situasjoner hvor man bruker det ene istedenfor det andre?

Vi har foreløpig bare en voksipose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begge deler. Er førstegangsfødende så jeg har ingen erfaring med dette, men jeg tenkte å bruke dyne i starten siden termin er 1 august, så jeg regner med at det kan bli litt varmt med voksipose da. Også kommer jeg nok til å gå over til voksiposen til høsten.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har dyne til vogga som den lille skal sove i fra starten. Den kommer jeg til å bruke i vogna dersom jeg trenger mer enn teppe mindre enn voksi posen :)

Skrevet

Heisan

 

Jeg har et oktoberbarn fra før, og da hadde jeg kun dunpose i vognen. Denne dunposen er med ull i bunnen, og holdt varmen utmerket hele vinteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...