Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 De siste dagene syns jeg nesten ikke jeg har kjent liv der inne. Er nå 38+3. Jeg kjenner liv, men det er svakt og jeg begynte å tenke på dette i stad at for 1 uke siden så sprellet det som en gal der inne. Er dette fordi ungen begynner å få det trangt?
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 e nok at ungen har mindre plass å bevege seg på..e som regel det.. i e en dag over no,å ungen bevege seg veldig mye fordi altså... men det e så forskjell fra person til person dette. kan jo ringe føden å høre om å få komme inn til en ctg sjekk da..litt godt å slippe å være bekymra...
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 har hørt det er helt normalt, og at det enten skyldes liten plass eller at fødselen nærmer seg å babyen hviler...litt forskjellig.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 det skal være normalt ja. da vi var på ultralyd i uke 35 sa fødselslegen til oss: Husk at heretter kommer du til å kjenne mindre liv. Har kjent at baby er mer rolig nå, men bevegelsene han gjør virker kraftigere. Det heter seg fremdeles at dersom man merker store endrineger i barnets bevegelsesmønster, må man ta det på alvor. Ikke godt å si hva som er riktig i ditt tilfelle, det må du nok vurdere selv. Følg magefølelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå