ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er det det samme som kynnere bare at de gjør vondt?? Eller er jeg helt på bærtur nå. =) Håper noen kan svare meg.
timich Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja, det er vanskelig å skille kynnere og maserier (egentlig er det to sider av samme sak...), men maseriene oppleves ofte som vondere og kommer gjerne hyppigere enn kynnere. Hos meg er det slik at jeg har hatt kynnere fra ca uke 30 i hvert svangerskap, og så de siste ukene blir det mer og mer maserier ut av det (vondere, og de kan gjerne holde på en hel kveld). Det er irriterende, men jeg trøster meg med at alle vondter som dette fører til mer modning:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 hvor setter maseriene seg da? lett å kjenne forskjell på det og rier?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Og hvordan er det i forhold til mensmurringer? Er mensmurringer maserier? Skjønner meg ikke helt på dette her. Har konstante mensmurringer i flere timer i strekk, kan dette være tegn på at jeg kan føde før termin? Er bare 36 uker, men har hatt det til og fra i flere uker.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Masrier gir ikke modning eller åpning. De bare sliter en ut. Ikke enkelt å skille de fra andre typer rier.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Oi!! Jeg er 28+4 uke og har da antageligvis hatt masserier jeg da. Har holdt på en hel kveld og var kjempe ubehagelige. Men er ikke det som skal komme nærme fødselen. Jeg har jo født prematurt tidligere (fikk tvillinger for 13 mnd siden) de kom i uke 31+5 så jeg håper ikke at det blir en prematur fødsel til her i gården assa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå