SOL*SOL Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Det er jo helt utroligt at lille jenta mi er blitt 3 år gammel. Uff, jeg føler jeg har gått glipp av så mye av utviklinga og oppveksten hennes til nå ...mye p.g.a at jeg ble gravid igjen da ho bare var 1 år og jeg hadde en vanskelig graviditet. jeg husker ikke engang hvordan ho var da jeg gikk gravid og de første måndene etter andremann ble født. Har ganske dårlig samvittighet for det. Stakkars lille snuppa mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå