Gå til innhold

Kan noen anbefale et ferieparadis for oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å reise på ferie i September. Vi vil gjerne bo på et veldig bra hotell/leilighet. Ikke med bare bilveier rundt, men gjerne en liten fiskelandsby e.l og det må være barnevennlig og nært strand. Kan noen hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Porto Platanias Beachresort, Platanias, Kreta. Beste ferien jeg har hatt!:)

Skrevet

Finner ikke noe på det, har du en hjemmeside til reiseoperatør eller lignende? Kunne tenkt meg sett bilder. Hvordan var prisene`?

Skrevet

Vi skal til Thailand for tredje gang i september, helt luxus der og billig og leve!

Se på www.orkide.no Ring for bestilling, vi fikk flybillett til 6500kr. Hotellet ordnet vi selv, skal bo på www.phuketpalace.com

Skrevet

Var ikke av de billigste kanskje, men ikke avskrekkende. Skal se om jeg finner en link til deg.... Vi reiste med Apollo.

Skrevet

jeg likte ikke kreta i det hele tatt, vi var i chania ved siden av platanias. og jeg følte ikke at jeg var i utlandet utenom varmen og valutaen. de hadde norske aviser og mange steder hadde de kelnere som snakket norsk. det var heller ikke mange grekere som jobbet der. det var mest albanere som hadde fått seg sommer jobb.. men det var varmt og fint der da. men jeg skal ikke tilbake. liker ikke sånne steder hvor det er bare turister, turist butikker, norske aviser og norske kelnere og norske utesteder. men nicolay ble jo unnfanget der da så skal ikke klage:)

Skrevet

ocean city, maryland, usa

Skrevet

Trur man skal reise bra langt bortvekkistan før man ikke ser norske aviser. Så ikke en eneste albaner på Kreta jeg da, ikke det at jeg har noe mot dem.... Stort sett traff vi trivelige grekere, og vi storkoste oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...