Gå til innhold

Er det noen som fortsatt er kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke fjorten (ca), og er fortsatt kvalm hele døgnet.

Jeg kaster opp ihvertfall to ganger om dagen, og er nokså sliten og utmattet.

Forrige gang jeg gikk gravid gikk kvalmen og oppkastet ovar to uker før termin. Det var to fantastiske uker, jeg var full av energi.

Folk sier at det er bedre andre gangen, men jeg har nå mistet truen på at det skal bli noe bedre, og ser for meg en kvalmende høst og vinter.

Jeg har prøvd akupunktur. Det hjalp kanskje litt, men jeg ble ikke mye bedre, og virkningen sluttet fort.

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er fortsatt kvalm jeg.. er 16+3 og har hatt det med brekkninger,oppkast,hodepine,bekkenløsning.. begynner så smått å bli litt bedre nå..ikke så mye oppkast som tidligere :)

sist jeg var gravid var jeg bare morgenkvalm M/oppkast da

syns det har vært mye værre denne gangen :(

Skrevet

syns også dette svangerskapet har vært verre enn 1.. da var jeg bare litt uvel om morgenen- det var det eneste.. å det var bare i 2 mnd.. men denne gangen spydde jeg i 4,5 mnd og er fortsatt små kvalm og spyr innimellom enda- er nå 26+3

så har vel ikke håp om at kvalmen skal forlate meg helt denne gangen lengre..

Skrevet

Hei!

Jeg er nå 19+2 og fortsatt kvalm....:( Litt bedre mht oppkast, men det er like j..... å kjenne på denne kvalmen! Har også en del brekninger. Men håper det snart skal gå over!:)

Har prøvd det som er å prøve, tror jeg... Ikke effekt av akupunktør jeg heller.

Lykke til videre, alle kvalme jenter!:)

Skrevet

Høres ille ut. Håper det blir bedre.

Skal hjelpe å små spise hele tiden som feks tørre kjeks før du står opp om morgenen.

Jeg selv har aldri hatt anntydning til kvalme engang. Er nå 14 uker så nå regner jeg med at jeg ikke vil få kvalme heller.

Vært frisk og rask hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...