ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Og ble satt tilbake 2 uker selv om du visste at det umulig kunne stemme etter EL og positiv graviditestest?
Sweet tooth Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hei, Det kan ta lit tid før embryoet fester seg, det går litt i svale, og at det er årsaken til at du blir satt tilbake. Tror det er veldig vanlig at det vokser litt ulikt i starten- det er derfor en venter med å måle før i uke 18. Hvilken uke var du til kontroll, og fikk du se et hjerte som slo? Det er det viktigste tegnet på at ting går rette veien. Ikke for å skremme deg, men lite vekst i starten KAN jo også være et tegn på at embryoet ikke vokser som det skal, og ikke er " meant to be" - jeg opplevde det i høst, og det endte i en SA. Men da var fosteret kun 2,4 mm mens det egentlig skulle vært ca. 1 cm eller noe slikt, så det var et markert avvik. Håper du får en kontroll til og slipper og engste deg. Beste ønsker fra
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Hei og takk for svar! Var egentlig 8+1 da jeg var på UL , men ble satt tilbake 2 uker , men vi så hjertet slo som var et godt tegn! Skal på ny UL 31 juli!
Sweet tooth Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Så spennende med ny Ul, da. Flott at dere så et hjerte som slo, det er et kjempegodt tegn! Lykke til på ny kontroll, prøv å ikke grubl for mye innen den tid, dette skjer mange, og ulik vekst er bare en av naturens variasjoner.
Raych Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Ja, var på UL i uke 11. Det ble ikke satt noen termindato da siden fosteret fortsatt var for lite til å kunne avgjøre en termin. På den ordinære UL i uke 18 ble vi satt 12 dager tilbake, og dette kan umulig stemme i forhold til når vi hadde sex, og når vi testet positivt etc. I følge den terminen testet vi positivt 2 dager før EL! De har ikke endret terminen i etterkant, så den står fortsatt den enda så mye vi har kranglet om dette.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for svar! Jeg testet også positivt 2 dager før befruktningen , ifølge legen! Frustrerende! Er kjemperedd at det er noe galt med fosteret! :-(
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 synes det var mye å bli satt tilbake 2 uker når du bare er 8+1.... trodde man ikke forandret termin før på den ordinære ul jeg?? jeg var på ul da jeg var 7+3 og fikk høre hjertelyden og så hjerte slå
jiha Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Svigersøstra mi ble å satt tilbake to uker, og hun mente dette umulig kunne stemme da sambo ikke var i byen da befruktning ifølge jm var. Men hun har en frisk å fin gutt på snart 1 år nå så dette trenger ikke bety noe=) Hun fødte midt i mellom sin egen termin og legens så da hadde de begge litt rett;)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå