Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skal rekke bussen snart,men så må jeg sånn drite! Jeg når ikke med begge tingene,for er nødt til å sminke meg og kle meg før jeg drar! Hva skal en stakkar gjøre????? Drite eller rekke bussen? Drite eller rekke bussen? *veie for og imot* Vet ikke om jeg kan holde meg hele bussturen,og neste buss går ikke før om en hel time!!!!!!! uuuæææææ
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Drit - i sminken. Men du har jo likevel tid til å skrive dette innlegget?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 HI er tilbake! Tenkte dere var interessert i en oppdatering om hvordan det gikk med meg:-) Jeg rakk ikke å drite,og jeg mista bussen atpåtil....:-( Heldigvis kjører den en ekstra sløyfe ned i ene boligfeltet borti her,så jeg løp det jeg var kvinne om til neste busstopp,og catcha den akkurat! Dritetrangen viste seg etterhvert bare å være en skikkelig brakfis,så jeg slapp å gjøre det store på en av byens offentlige toaletter alikevel. *pjuh*
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Ofte lønner det seg å legge de skikkelige kablene på offentlige toaletter, eller tilfeldigvis besøke naboen o.l, da slipper man unna mye gris og lukt i eget porselen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Neida,jeg skyller alltid ned med èn gang kabelen har skjært gjennom vannskorpa,da blir det nesten ikke lukt! Så kan man tørke seg i ro og fred! Lærte det av mannen min. Et smart lite "partytriks!"
Ikkelektuell Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Partytriks? Idéen om drikkeleker fikk herved en helt ny dimensjon. *humre*
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Glad jeg kunne bidra med litt spenning til barselfestene dine da,hi-hi! sånn helt seriøst,det er et supert triks,for da kan man bajse hjemme hos andre,eller når man har besøk,UTEN å være redd for at nestemann ut skal kjenne lukta etter deg!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 spruter det ikke vann opp irompa på deg da når man tapper ned?????? æsj... å da er d gjerne tiss i vannet også da..eller reiser du deg fra doet og så tapper ned for og sette deg og tørke deg.. nei... la lukta være..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Jeg bare letter litt på rumpa,står litt sånn i hockeystilling,om du skjønner... Aldri fått no sprut oppi stumpen,men mulig jeg ikke har vært på do med kraftig nok flusher. Kan da holde meg for å tisse til etter det store er gjort,er jo ikke 5 år lengre! Men mne,om dere ikke vil ta imot gode tips,så værsågod å snik dere skamfull ut av en dritluktfyllt do mens neste mann står uttafor å tripper for å komme inn,men snur i døra når h*n kjenner hva du har bedrevet tida med der inne! Nytter ikke ta på seg dådyrblikket og si "det va'kke meg,altså!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå