Gå til innhold

What to do????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal rekke bussen snart,men så må jeg sånn drite! Jeg når ikke med begge tingene,for er nødt til å sminke meg og kle meg før jeg drar! Hva skal en stakkar gjøre????? Drite eller rekke bussen? Drite eller rekke bussen? *veie for og imot* Vet ikke om jeg kan holde meg hele bussturen,og neste buss går ikke før om en hel time!!!!!!! uuuæææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit - i sminken. Men du har jo likevel tid til å skrive dette innlegget?

Skrevet

Helt klart drite ;-)

Skrevet

HI er tilbake! Tenkte dere var interessert i en oppdatering om hvordan det gikk med meg:-)

Jeg rakk ikke å drite,og jeg mista bussen atpåtil....:-( Heldigvis kjører den en ekstra sløyfe ned i ene boligfeltet borti her,så jeg løp det jeg var kvinne om til neste busstopp,og catcha den akkurat! Dritetrangen viste seg etterhvert bare å være en skikkelig brakfis,så jeg slapp å gjøre det store på en av byens offentlige toaletter alikevel. *pjuh*

Skrevet

Ofte lønner det seg å legge de skikkelige kablene på offentlige toaletter, eller tilfeldigvis besøke naboen o.l, da slipper man unna mye gris og lukt i eget porselen.

Skrevet

Neida,jeg skyller alltid ned med èn gang kabelen har skjært gjennom vannskorpa,da blir det nesten ikke lukt! Så kan man tørke seg i ro og fred! Lærte det av mannen min. Et smart lite "partytriks!"

Skrevet

Lukta er jo hele gleden ved å drite..

Skrevet

Partytriks? Idéen om drikkeleker fikk herved en helt ny dimensjon. *humre*

Skrevet

Glad jeg kunne bidra med litt spenning til barselfestene dine da,hi-hi! sånn helt seriøst,det er et supert triks,for da kan man bajse hjemme hos andre,eller når man har besøk,UTEN å være redd for at nestemann ut skal kjenne lukta etter deg!

Skrevet

spruter det ikke vann opp irompa på deg da når man tapper ned?????? æsj... å da er d gjerne tiss i vannet også da..eller reiser du deg fra doet og så tapper ned for og sette deg og tørke deg.. nei... la lukta være..

Skrevet

Jeg bare letter litt på rumpa,står litt sånn i hockeystilling,om du skjønner... Aldri fått no sprut oppi stumpen,men mulig jeg ikke har vært på do med kraftig nok flusher.

Kan da holde meg for å tisse til etter det store er gjort,er jo ikke 5 år lengre!

Men mne,om dere ikke vil ta imot gode tips,så værsågod å snik dere skamfull ut av en dritluktfyllt do mens neste mann står uttafor å tripper for å komme inn,men snur i døra når h*n kjenner hva du har bedrevet tida med der inne! Nytter ikke ta på seg dådyrblikket og si "det va'kke meg,altså!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...