Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har plutselig begynt å sove så godt om natta, finner rimelig lett gode liggestillinger også (bank i bordet). For bare noen dager siden sov jeg ikke noe godt og alle sovestillinger var ekle. Er så utrolig godt å sove godt, selvom jeg må opp på do x flere. Trodde det skulle bli verre jo nærmere termin man kommer, men nei. Flere som har opplevd det? (er i uke 38)
monna26 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 nettene før jeg fikk førstemann sov jeg som en stein.( spes natten før) måtte ikke engang opp på do... stod opp en dag, strålende fornøyd og gikk i dusjen.. plutselig gikk vannet og ca 4 timer senere var tøtta komt til verden... sover som en stein nå og. utrolig godt for det er lenge siden sist..
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 har det sånn i å no... legg meg ned,sovner ganske fort,finner god stilling... men e oppe noen ganger om natta,men det e bare for å gå på toalettet så sovne i igjen
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 har sovet godt stort sett gjennom hele svangerskapet jeg - er kanskje av de heldige... Oppe på do, men sovner igjen med en gang.. 36 uker på vei så håper bare på at det vedvarer hele veien jeg:-)
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 hei hei, j har også sovet godt gjenom hele svang, selv om j måte stå opp og gå på do flere ganger om natta så sovnet j like fort igjen, så er takknemlig for d:)
Yoggy ; ) Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jag sover som en stein..er oxo i uke 38..jag går inte på do engang.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Heldige mennesker:) Jeg ligger langt utover dagene for jeg sovner aldri...
LilleTrolle Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Jaja.. forskjell på folk. Uke 39, og jeg går og vaser oppe til langt på natt, fordi halsbrannen min synes å være klokkeinnstilt til å sette i gang kl. 23.30. Når jeg endelig får lagt meg (etter å ha drukket melk og spist Gaviscon et par timer senere, nytter ikke før det), blir jeg liggende våken en times tid før jeg sovner. Og så holder jeg det gående med doturer hver andre eller tredje time. Sovner heldigvis ganske kjapt etter de turene, da. Har hørt at alle doturene er kroppens måte å venne seg til å måtte opp midt på natta for å mate/skifte på babyen, så jeg trøster meg med det. Uansett, jeg skal tåle mye rart bare babyen har det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå