ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Takk for at du svarte på innlegget mitt! Er i uke 8+3, så termin er 25 februar! Vet at EL var 4 juni og testet gravid 18 juni! Legen sa at etter str. på fosteret ble jeg befruktet ca 20 juni, noe jeg vet ikke kan stemme! Likevel var str. på fosteret 2 uker mindre enn det det skulle være! Men vi så hjertet slo på den lille! Var fosteret mindre enn det det skulle være hos deg også, på den første UL?
timich Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Nei, hos meg var det egentlig ikke før 2.UL at ting ble feil - jeg fikk en riktig termin på den første UL (da var jeg vel i uke 12), men så ble jeg satt tilbake 2 uker på den andre UL (i uke 17-18). Jeg visste også at det ikke kunne stemme (fysisk umulighet, jeg var i utlandet og hadde overhodet ikke sex på det tidspunktet da jeg liksom skulle ha blitt gravid...), men hun som foretok UL var utrolig påståelig og sa at UL "alltid" hadde rett. Jeg turte ikke å si imot, men vet at jeg hadde gjort det i dag... Du skal vel på ny UL om en stund da, kanskje fosteret har vokst såpass at de endrer terminen din da? Ellers må du bare si ifra:-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 tusen takk for svar! .-) jeg skal på ny UL den 31 juli så da håper jeg at den lille har vokst! :-) Søkte på Kvasir : embryo i dvale. Der sto det om flere som mener å ha opplevd at fosteret kan gå i dvale opptil 2 uker, men dette trodde ikke UL legen min på! Så jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger! er bare så redd for at det skal ende i SA!
timich Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror ikke du har noen grunn til å tro at det skal ende i SA likevel, selv om fosteret var lite (de vokser jo svært individuelt, og dere har jo sett hjerteaktivitet). Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!! Lykke til på ny UL:-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå