l1ch1 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hei - synes Odenwalder sine vinterposer er så fine, men finner ikke så mange bruker-betraktninger. Er det noen som har brukt denne posen? Stemmer det at det finnes en Odenwalder Lammy og en Odenwalder Lammy XL? Tenker å bruke den fra nyfødt - funker det eller blir den for stor? Vet dere om noen andre salgssteder enn lilleprinsen.no?
allegodetingertre Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har lammy xl, kjempegod og fin pose! Den kan nok brukes til nyfødt og, du bare bretter posen litt i bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå