Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 BLÆ! Da slapp jeg ikke unna... strekkmerkene kom her også- fått 4 strekkmerker på den ene siden av magen! ARG!!! Og det er det visst ikke noe å gjøre med... :/
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 kom de bare sånn over natta? Har ikke fått noen enda (bank i bordet***) men regner med at de dukker vel opp her også Men er nok ikke så mye å gjøre med, vi får jo en fin belønning da:)
Lille Trille 2015 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Har ikke fått noen enda...vel som jeg kan se da:) Har prøvd å se i speilet men har ikke funnet noen, men de kan jo enda komme.... Jeg har termin 6 september, så da har vi nesten like lenge igjen da:) Det nærmer seg heldigvis - har 50 dager igjen til termin i dag, så det er jo en liten merkedag da:)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har sjekket hver dag... stått og klemt huden sammen... fordi jeg hørt at det var de 2 siste mnd'ene disse ulumske merkene kom! Så JA de kom over natta!!! Jeg er så irritert... men kommer vel over det :/
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg "sprakk" på lørdag. Kjente liksom at huden strakk seg og vips så hadde jeg røde streker 3 steder på magen. Visste liksom at jeg kom til å få strekkmerker, ettersom jeg har fått det da jeg har lagt på meg tidligere
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 skjønner ikke hva dere klager over..hadde dere sett min kropp hadde sikker øynene ramlet ut...strekkmerkene har aldri plaget meg (løs hud der i mot er en plage) og alle mine venninder med strekkmerker sier det samme, å de er heldige for de har netsen ingen. jeg har på legger,lår,rumpe,hofter,mege,rugg,overarmer...med den kroppen jeg har med alle di strekkmerkene fikk jeg samboeren til å falle for meg å han synes jeg er nydelig (traff han etter min første sønn)...så ikke tenk på det,det er glemt etter ett par mnd etter fødselen. (da forsvinner fargen på de) husk bare å tren etterpå så strammer huden seg også og dere vil være kjempefornøyde med kroppen deres. =) og det kommer fra ei som egentlig ikke ser ut pga masse overflødig hud og strekkmerker, men fy f*** jeg er fornøyd..(ikke akkuratt nå da,hehe,er høygravid)
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 jeg sprakk også på lørdag. Kjente det klødde så fælt hele dagen og da jeg la meg måtte jeg kikke med et speil...er ikke snakk om få heller, på undersida av magen på en måte. 37+5 var så lenge jeg klarte meg. Jaja, venta det egentlig ettersom jeg har endel strekkmerker på pupper og hofter fra ungdomstiden. Lurer på hvordan det ser ut etter fødsel. Nå er det bare sambo som ser det.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Beklager all klagginga.. til deg som har mange av dem. Men jeg har aldri hatt no særlig av disse merkene... og hadde håpet å slippe unna. Joda overflødig hud er kanskje enda verre... men nå ender jeg vel kanskje opp med både hud og merker.. :/ Jeg er ikke fornøyd med det og forbeholder meg retten til å furte litt :/
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Jeg bryr meg ikke så veldig om de strekkmerkene, og har masse fra jeg kom i puberteten. Smurte magen med fet krem fra den begynte å vokse i 1. og 3. svangerskap, og fikk ingen merker da. Fikk derimot i 2. da jeg var større enn i 1. og smurte meg ikke, så har troen på at fet krem kan hjelpe. Denne gangen har jeg brukt kakao-krem fra Bodyshop, lukter deilig ;-)
Osemor Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 huff, vi får svi altså , hehe, min mage er helt full, men det er pga en oprasjon jeg hadde et halvt år før jeg ble gravid.. men det er verdt hvert merke=)=)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har smurt og smurt med kremer fra bodyshop... hver kveld... men så ikke ut til å hjelpe.. :/ Jeg synes vel også merkene er verdt det, men skulle absolutt vært for uten!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå