ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Og ble satt tilbake 2 uker selv om du visste når du ble gravid og når du testet positivt? Det ble jeg selv om jeg vet det umulig kan stemme! Ifølge legen var unnfangelsen 2 dager etter at graviditetstesten var positiv! Men vi så hjertet slå!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 ikke opplevd sånnt jeg.. merklige greier :s er jo legen som tar feil da-ingen tvil..
mammaTilLinnea Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 hei:) ble satt tilbake 3 uker på tidlig ul jeg da! var på ul i uke 7(menstermin) gyn mente da jeg kanskje var noen dager mindre, men mente han så hjerte slå! ny ul i uke 9(menstermin) denne gyn satte meg 3 uker tilbake! så hjertet slå da også. ny ul i uke 8(menstermin uke 11) mente fortsatt jeg var 3 uker mindre, men hjertet slo så fint atte! så har måttet finne meg i det da, selv om jeg da testet positivt 2 uker på vei;) så det er fullt mulig, tror du kan ta det helt med ro! er 12+3 nå, men skulle jo egentlig vært 15 uker da, så litt kjipt...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for svar! Så godt å høre om andre som har opplevd det samme! Legen sa det var positivt at vi kunne se hjertet slå! Skal på ny UL 31 juli, så da håper den lille har vokst! :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 jeg trodde at jeg tidligst hadde termin 21.12 etter positiv EL test men ifølge ordinær UL så har jeg termin 17.12. Skjønner ikke dette jeg heller,men jeg hadde en mens etter en MA så syklus kunne jo være litt rar.
Mamma til snart 4 Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 var på UL i uke 11, stemte godt med meg, men fostrene er veldig forskjellige da, er kanskje derfor du ble satt tilbake pga liten baby?? er derfor at den ordinære UL er fra uke 17 -19 pga at da er fostrene hos alle mest like i vekst og lettere å sette rett termin;=)
Ranveig R Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Eg blei satt ei veke tilbake på ul i veke 10. På ordinær ul i veke 18 blei eg satt ytterlegare to dagar tilbake, så knøttet blei altså unnfanga eit par dagar før positiv test. Ser ikkje korleis det kan skje, men det får våge seg. Blei satt litt tilbake med førstemann og, og han blei ikkje fødd før 15 dagar over ul-termin. Det kan sjølvsagt ikkje stemme at testen er positiv før babyen er unnfanga ein gong, men du må berre leve med det. Alle går ut ifrå ul-termin uansett.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for svar!
purple Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Vi som har tatt prøverør får termin etter eggutakk/befruktning og får da korekt termin fra starten. Så leste jeg et innlegg på et annet fora der ei som har tatt ivf fikk endra termin dato frem etter ul i 10 uke!! pga størrelsen på fosteret??Det kan ikke stemme at man skal endre termin etter størrelse på embryo når man vet unnfangelse! Kansje hun glemte å si til ul legen at hun hadde tatt prøverør? Alle fostre vokser i ulik takt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå