Gå til innhold

Bare jeg får kose meg i bingen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- er det ikke mere som skal til!

(noen som husker denne med Tramteateret?)

Nå har jeg for første natt på leeenge sovet både lenge og sammenhengende, og da er det utrolig godt å kjenne at jeg plutselig har litt energi igjen! Enkelte dager føler jeg meg så herpa at jeg lurer på om det virkelig var noen god ide å få så mange barn i min alder - men så - når jeg får sove ordentlig, så kjenner jeg at den gode gamle formen ikke er langt unna. Kanskje jeg skal begynne å trene litt igjen også?

Men nå skal jeg ta resten av huset - har nettopp tatt underetasjen; nå er det førsteetasje som står for tur!

Skal bare sitte her bittelitt til.....

Ha en fin dag, alle sammen c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søvn i mange timer i strekk er gull verdt spør du meg:-) Og kanskje spesielt for modne mammaer som oss:-)

Jeg er helt gele om jeg legger meg for sent en kveld, for jeg vet jo at jeg skal opp igjen tidlig - uansett:-)

Skrevet

Kjenner igjen den herpa følelsen som lite søvn gir, ja!!

Fyttikatta - jeg blir helt gåen både i kroppen og hodet etter sånne netter.

Lykke til med husvask! Flink er du! :-)

Skrevet

Åååå, jeg er nå ikke SÅ flink da - det ser ut som jeg ikke blir like effektiv her i første som jeg var nede - her står nemlig pc'en like ved verandadøren - så da er det både dibbing og det fine været ute som lokker da vettu! c",)

(sol akkurat nå, og man vet jo ikke hvor lenge DET varer - best å utnytte tiden!)

Skrevet

jepp da.jeg var stor tramteater freak i min tid =0)

ingenting er bedre enn søvn.å når man plutselig får mye av det,ja da blir man så sprek at =)

vaska gulvene to ganger på rappen i dag jeg.fikk nemlig hjelp av en liten ramp på første forsøk.han er utrolig glad i vann,så om det er vannet til katta eller vaskebøtta,så skal det plaskes...hehe

plutselig har han funnet ut at han vil legge seg rundt 20.30 tia.så jeg har jo kveldene fri nå.det er deilig det..

å nå kjenner jeg at jeg trenger det,sånn bittelitt ;o)

sikkert ferdig med vasken for mange timer siden du?

men nå først fikk jeg dataen for meg selv...

du får ha en fin kveld da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...