ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Og ble satt tilbake 2 uker selv om du visste nøyaktig når du ble gravid og når du testet positivt? vet når EL var og når jeg testet positivt, men ble satt tilbake 2 uker, men vi så at hjerte slo!
timich Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jepp, akkurat det skjedde med meg i forrige svangerskap. Når jeg så kom til 14 dager på "overtid" (ifølge UL, ikke overtid i følge mine beregninger!!), ble jeg satt i gang. Resultatet var at jenta mi egentlig ikke hadde tenkt seg ut enda, så jeg måtte ligge på sykehuset i 4 døgn med modningskurer før fødselen endelig starta! Og når hun da kom ut, så viste hun seg å ikke ha tegn til overtidighet i det hele tatt... Dette er en opplevelse jeg gjerne ville vært foruten (og det var jo en påkjenning for babyen også), så denne gangen sørget jeg for å være VELDIG påståelig i forhold til når jeg ble gravid (jeg vet når jeg hadde EL denne gangen også). Denne gangen var vi dessuten til en annen gynekolog, og han hadde stor forståelse for dette siden vi hadde en slik opplevelse bak oss. Lykke til! Når har du termin?
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for svar! :-) Er bare i min 9 uke, så termin er 25 februar! Vet at EL var 4 juni og at jeg testet positivt på graviditetstest 18 juni! Likevel var fosteret 2 uker mindre, og etter str. på fosteret var jeg blitt befruktet 20 juni! 2 dager etter at graviditetstesten var positiv! Men vi så at hjertet slo på den lille! Men ble veldig redd for at dette skal ende i SA! Var fosteret mye mindre hos deg også?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jepp. Dette har skjedd i begge mine svangerskap. Var ikke så sikker på befruktnings tidspunkt andre gang som første gang, men slik er naturen. Vi vet ikke når vi blir befruktet..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 jeg var på ul i uke 10 og de påsto at jeg var kun 8 uker. Jeg er 110% sikker på når befruktelsen fant sted.. etter å ha vært prøver i 21 pp så har man temmelig god peilig på når man har sex for å si den sånn. Jeg hadde det på samme måte med førstemann, hadde da prøvd i 36 pp og visste nøyaktig når befruktelsen fant sted. (han ble født 5 dager over min termin og 4 dager før sykehusets termin) jeg ble flyttet 12 dager... etter den vanlige ul i uke 20 så holdt de fortsatt fast på at det var dem som hadde rett.. Så var jeg til ul en gang senere og da fikk jeg endelig overbevist dem om at jeg var sikker på min termin, og de sa seg enige.. Nå var jeg på ul for bare et par uker siden,men nå flyttet de meg igjen, og mener min nye termin er 14 august istedet for den 2 august... men jordmor ba meg gå ut ifra min egen termin om jeg følte den var rett.. jeg har fått igangsettelsesdato den 15 august om lillebror ikke er ute ennå... og det betyr jo da på en måte at de også går ut ifra min termin allikevel, for da vil jeg jo være 13 dager over og det vil være naturlig med igangsettelse.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for beroligende svar! Og så godt å høre at andre har opplevd det samme, og at det har gått bra! :-) Er så redd for at det skal ende i SA!
Sweet tooth Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Hei, je ghar svart deg på tråden din på skravlesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå