Circe Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hun var her i går. Hadde kranglet med typen. For å si det kort så er han syk i hodet. De har en sønn sammen, og hun har en datter fra tidligere av. Han skal kontrollere alt hun gjør. får ikke ha venner, og skal helst holde seg hjemme hele tiden. Så i går eksploderte han når hun dro hit. Når hun kom hjem så dro han ut en kabel i bilen, og stakk. Hun skulle ikke få komme seg noe sted. Laget ett helvete før han dro. Jeg skulle ringe henne i dag tidlig. Men mobilen er slått av. Æsj.. liker det ikke. Lurer på om jeg skal dra opp. Håper virkelig hun har det bra. syns dere jeg bør dra opp?? Eller bør jeg vente og se?? Dette er veldig kort fortalt da. Han har ikke slått henne før. Men jeg føler meg ikke sikker på hva denne mannen kan finne på egentlig
er det muuulig Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 d sier det seg at du får ta en tur opp ditå sjekke! ta med en pakke mel eller n oe som unnskyldning....og "takk for lånet" så han sliper å bli mer forbanna om du kommer dit uanmeldt....
dama Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 få plassert unga dine hos en barnevakt og dra til venninda di... hjelp henne med å pakke sakene og flytt henne inn til deg midlertidig.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Ta med et eller annet klesplagg eller noe som hun liksom skule låne.. Ha en unnskyldning for dra opp... Hadde det vært min vennine hadde jeg reist opp...
Circe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Ja, har jo faktisk en film som tilhører sønnen hennes her da. Men gruer meg da. men jeg føler jo selv at jeg må dra opp
silhah og emilie Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 JA dra med en gang, eller så fort du har mulighet. er han ikke der må du prøve å overbevise henne om å flytte med en gang, kanskje ikke hjem til deg for det kan gå utover deg personlig, men få henne på krisehjem eller noe
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Dra opp dit med en gang! Hadde det vært min veninne så hadde jeg ikke tenkt to ganger engang :-S
Circe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 ja, jeg kjører opp.. Mobilen er fortsatt slått av. Men får med meg ei venninne til med opp. Hun skal sitte i bilen så lenge. Pokkers mannfolk altså. Men hun har planer om å gå denne gangen. Men det er ikke så lett uten familie eller noe og bare stikke. Har jo to barn også. Men hun får bare bli her. Der kan hun ikke være.
Circe Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2007 Sånn.. Nå er jeg hjemme igjen.. han hadde kommet hjem igjen i natt. blid og fornøyd. Angret visst litt på utbruddet sitt. Han var hjemme nå, og han skulle ha barna mens hun skulle på jobb. Fikk ikke snakket så masse med henne siden han var der. Men hun skal gå fra han. Må bare få ordnet en del ting først. Men hun er lei. Og som hun sa. Han holder seg bare blid fram til det er noe neste gang. Og sånn kan ikke verken hun eller barna ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå