Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har veldig vondt øverst i magen, på den venstre siden siden jeg stod opp i dag - men det kommer liksom litt i "kast" om dere skjønner.. Er førstegangs og i veldig tvil om alt mulig... Magen er jo så som så for tiden og etter en ferie i utlandet har jeg hatt en del vondt i magen men ikke øverst liksom. Er det noen mulighet å kjenne forskjell på luftsmerter og andre smerter - og hvor går grensen for når man bør dra/tlf til legen ?
Tussa og Sofie Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Vanskelig å si, du kjenner best. Jeg synes man skal dra til legen dersom man er bekymret selv for at noe er galt, eller man er usikker. Bedre å ta en tur og bli beroliget ) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Å ha vondt øverst i magen er en av tegnene på svangerskapsforgiftning..det behøver jo absolutt ikke være det, men er du bekymret, så ta en telefon til legen:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Takk takk..ringte lege og fikk time i morgen tidlig. Skulle det bli verre i løpet av dagen i dag får jeg ta turen til legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå