L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 herlighet, sover ikke godt for tiden... Ligger å snur meg sinnsykt mange ganger, og jeg bruker flere timer på å sovne.. Siste gangen jeg så på klokka var i 03,30 tida.. :/// Jeg er egentlig DET sovedyret, så merker at jeg er TRØTT... (( *gjesp* Denne uka har jeg våknet kl 08,45 hver dag, så føler meg som en innstillt vekkeklokke:) hihi... Bruker jo vanligvis å sove til nærmere 12 når jeg har muligheten:) Flere som sover dårlig`? Det at man våkner lett, er dette på en måte forberedelse til babyen kommer?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg våkner nå 4-5 ganger i løpet av natta og ligger mer og mer våken. Tror min siste natt med uavbrutt søvn var i påsken Det blir slitsomt i lengden å ikke få sovet ut. Men jeg tror også at kroppen forbereder seg på nattevåk. Jeg er nå sykemeldt, og det hjalp mye å kunne sove litt utover morran og duppe litt på dagen, istedet for å kravle seg opp klokka halv sju!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 ja jeg bruker å ta meg en liten ettermiddagshvil sammens med sambo når han kommer hjem fra jobb. Men tar også da laaaang tid før jeg sovner, vanligvis sovner jeg når hodet treffer puta hehe... finner liksom ikke en behagelig stilling.. Også må jeg på do, også får jeg leggkramper osv osv... jeg er visst skikkelig sytete i dag:( hehe...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Lov å syte litt, hi hi! Her er det halsbrann og blæra som er verst. Men prøver å trøste meg selv med at jeg ikke har smerter noen plass, men begynner å bli ganske lei nå
white lady Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Ikke så veldig mye bedre nattesøvn her i gården heller...våkner som regel i 3-4 tida på natta, opp og tisse. Vanskelig å finne en god stilling å ligge i, har sikkert 4 puter i senga som stappes her og der! Og halsbrann, hele tiden....lurer på hvordan det vil bli når det nærmer seg termin! iiiik!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 ja titralac er min beste venn:) hehe:=))) ja lurer også på hvordan det blir nærmere termin.. Er jo 30+3 så har enda LANG tid igjen:) hehe... Men kan jo hende at sovingen blir bedre:) hvem vet?=) hihi *opptimistisk*
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Er 38+2 og halsbrannen ga seg for en uke siden Jippi!!! Magen sank vel rundt de tider så nå klarer jeg meg fint sånn sett...men da kommer det selvsagt andre ting, som den doløpinga. Og mensmurringer som begynner å bli såpass sterke at jeg av og til må ta en rusletur for å løse opp, midt på natta. 2 uker igjen til termin! Men noe sier meg at nattesøvnen ikke vil bli den samme på laaaaaaaaaaaang tid:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 hehe:=) Du har jo IKKE lang tid igjen nå da Hilde;)
~Simelisa & Marina~ Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Godt å se og vite at en ikke er alene om å sove dårlig/lite generellt... Jeg har karftig bekkenløsning og sliter med halsbrannen jeg å, samt at jeg må opp på do alt fra 3-5 ganger om natten i tillegg kommer det litt melk og link inn i bildet ( gleder med vanvittig til å bli ferdig... Det sliter å ikke få sove mer enn max 3-4 timer sammenhengende, men idag så er d KUN 26 dager igjen til keiserinna vår kommer ) Men har ett godt råd til andre som sliter med bekkenløsning og ikke finner en god stilling å sove i... prøv å rull ei hel dyne sammen og legg den pararellt med deg selv og inn mellom bena og langs med magen og mellom brystene...det virker som en støtte for bena og magen og hele meg ligger i allefall bedre, ett ite tips å prøve i allefall... sover veeeeeldig godt de få timene det går fra mannen min står opp og til jeg våkner av meg selv ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå