Luni82 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Noen som har forslag til hva jeg skal gi min kjære i bursdagsgave??? Jeg er desperat:) hehehe
m@rie82 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 hei! hva er han interressert i da? og sånn ca hvor mye har du tenkt å bruke?
Luni82 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 mest biler som står i hodet på han:) men det blir kanskje litt dyrt...hehe. ikke så farlig hvor mye det koster, så lenge det er en bra gave:)
little old lady hoo Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Har kjøpt ganske mange gaver til min mann. Kan nevne noen som har falt i smak: Skiferie til Finland, Fotballtur til Liverpool, Letherman ( "swiss army knife"), kalender med nedtelling til bursdagen (I ca 14 dager fikk han åpne gaver med alt fra klær, via Rubiks kube, til kortholder o.l.) hagle og jegerkurs/prøve, gavekort på jakt/fiskebutikk. Min mann er ikke interessert i biler, men det fins jo masse man kan undersøke på det felte. Kanskje å dra på veteranbilfestival, rally, formel 1 løp, eller stæsj og utstyr til bilen. Få noen til å "pimp hans ride" ) Lag t.skjorte med barnas tegninger på. Ha barna til å lage(male) krus til ham, videokamera, digitalkamera, slips. Vi bruker å gi hverandre sllike opplevelsesgaver, men det er jo ikke sikkert det faller i smak for alle.
Luni82 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Mange gode forslag der ja:) Tusen takk!!!!!
m@rie82 Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 ja, jeg hadde tenkt å foreslå noe sånt som +tile+ har skrevet her. lykke til med gaven!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå