M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er nå 15 uker og mener å ha lest at det er ganske vanlig å snart kunne kjenne babyen.... små bevegelser, eller spark.... Når kjente dere noe? :-)
petite fleur Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Er visst vanlig å kjenne noe mellom uke 16-20 første gangen....Men jeg kjente ikke noe før i uke 23, så det kan variere
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg begynte å kjenne min baby i uke 16-17 cirka. Til å begynne med var det så svakt at det var vanskelig å kjenne, måtte ligge stille og nesten holde pusten for å merke de ørsmå ploppene der inne. Gradvis har det blitt sterkere og da vi var kommet til rundt uke 20 var det ganske solide dunk og sprell der inne.
M-Tos Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Begynte også å vente rundt uke 15, fordi jeg hadde inntrykk av at "alle andre" kjente spark da. Men måtte smøre meg med tålmodighet til uke 21. Har i ettertid skjønt at dette er veeeldig individuelt, så det er bare vente - og glede seg. Har vel litt å gjøre med hvordan morkaka er plassert også. Nå er jeg i 31. uke, og det er helt vanvittig aktivitet her inne. Artig!
mari-j uke 36 Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 jeg verken skjønte eller kjente noe før uke 20 ca. kan være vanskelig å vite helt hva de små dunkingene er de første gangene,men rungt den tiden var jeg sikker, er nå selv i uke 31, bare gled deg kan jeg si=)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Hei og hå!jeg kjente den lille i uke 19+6. Og da kjente pappa'n også liv. Så også sparkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå