Gå til innhold

Flere som blør rent blod?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+6 og har blødd rent blod (fylt et halvt bind) i en uke nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. du har snakket med lege/jm eller føden? - er førstegangs og ville ringt med engang...selvom jeg har skjønt at det visst nok kan være ganske vanlig på slutten...men hvis det er snakk om mengder med rent blod... veit ikke jeg.. ( ikke meningen å skremme eller noe!! Jeg har ikke peiling på dette her..-derfor jeg ville ringt fagfolket)

Skrevet

Ikkje gå å vent, ring jordmor. De vil sikkert ha deg inn til en sjekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...