*Angelface* Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er 39+6 og har blødd rent blod (fylt et halvt bind) i en uke nå!
Kosel Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 nei.. du har snakket med lege/jm eller føden? - er førstegangs og ville ringt med engang...selvom jeg har skjønt at det visst nok kan være ganske vanlig på slutten...men hvis det er snakk om mengder med rent blod... veit ikke jeg.. ( ikke meningen å skremme eller noe!! Jeg har ikke peiling på dette her..-derfor jeg ville ringt fagfolket)
Gravid m. nr. 2 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Ikkje gå å vent, ring jordmor. De vil sikkert ha deg inn til en sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå