Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er snart 25 uker og har kjent liv regelmessig siden uke 17. Siste 2 døgn nå har jeg bare kjent små svake spark i motsetning til alltid før da sparkene har vært kraftige. Kjenner sparkene m lange mellomrom i forhold til før da de har vært mer konstant hver gang jeg ligger eller setter meg ned etter en lang dag. Synes også bevegelsesmønsteret til fosteret har endret seg, føler på 2 dager at han har blitt svakere... I tillegg veksler magen min ofte mellom å vært myk og bløt til plutselig å bli stein hard,som en hard ballong og da kan jeg ikke kjenne fosteret en gang, bare livmoren som ligger der som et tykt skall. Dette er spesielt om morgenen og så blir den alltid bløtere utover dagen. Når jeg av og til trykker ett bestemt sted på magen for å kjenne etter hvor han ligger får jeg kjempe vondt, det er ømt, akkurat som om det er betent inni der, hvis noen forstår hva jeg mener. Jeg vet jeg burde ringe lege m alle disse spørsmålene men jeg har ikke en god kjemi m min lege og hun tar meg m en klype salt hver gang jeg er der og hun bagatellisrerer alle plagene mine, som om jeg var hypokonder eller noe, men det er jeg absolutt ikke, har aldri gått til lege før jeg ble gravid så jeg håper noen der ute tar meg på alvor.... takk:)
Neetamor-mednyspire Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 jeg hadde ville tatt kontakt med lege eller jm.. det er du som kjenner barnet- bedre å få sjekket opp enn å gå å lure! lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå