Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hva skjer på den? Er det gynokologisk undersøkelse oxo ??
dama Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 da jeg var på 6 ukers kontroll etter tredje fødsel spurte jordmoren min om hvordan jeg følte det sto til der nede... hun mente at jeg sikkert kjente kroppen min såpass godt nå, at hvis ting ikke hadde vært riktig ville jeg nok følt det.. så da jeg sa at alt er bra tok hun heller ikke noen gyn undersøkelse
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Ok, litt forskjellig altså ! Kei, takk, for svar jenter =)
dama Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 forskjellen er vel om du går til lege eller jordmor.... jordmødrene er litt mer up to date... legene skal følge boka fra da svangerskap var en sykdom...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Går kun til legen jeg, men vil ha gu pga renselsen og alt, sjekke at jeg ikke har dratt på meg sopp o.l Har ikke hatt sex enda, men best å være sikker
Annie Bailey Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Da jeg fikk min første for 2 år siden fikk jeg beskjed fra både jordmor på sykehuset og fastlegen min at alle som har fått barn måtte ta GU og celleprøve. Dette hadde ikke noe med hvordan man hadde født heller. Tidligere slapp de som hadde tatt KS, men alle måtte nå fikk jeg beskjed om.
Twig Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Her var det blodtrykk, blodprøver, gyn.undersøkelse, og en liten samtale om hvordan ting føles der nede
snowstorm73 Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Ingen MÅ noe i det hele tatt. Frivillig det. Men for sikkerhets skyld tok jeg kontrollen selv om jeg var ganske sikkert at alt var i skjønneste orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå