så var vi 4 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 var pappaen med en dag i bhg, på tilvenningen eller noe? tenker på om de ansatte har møtt han i starten? Martin begynner i bhg snart og lurer på hva som er vanlig, for pappaen blir jo å hente Martin der noen dager.
Korse76♥ Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Nå har ikke jeg bhgbarn lenger, men vi var begge to med på oppstarten i barnehagen og på første skoledag. Vi har et greit forhold så vi følte det var naturlig at begge var med, dessuten ville vesla det. På avslutninger har vi vært både foreldre og steforeldre når det har passet seg slik.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 jeg kommer ihvertfall til og tilby han og bli med. så får han bestemme selv hva han vil. å det hadde jeg tilbytt han uansett hvordan forhold vi hadde hatt.
Ane** Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har bedt han prøve å få fri fra jobben så han får vært med på tilvenning en dag.. Hu begynner nå i aug... Mulig han ikke får en hel dag fri, og det er jo greit nok, men å gå noen timer før så han får vært med på slutten skulle han fikse... Synes bare det skulle mangle jeg egentlig.
så var vi 4 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 okei, da skal jeg si fra til han at han kanskje kan ta seg fri noen timer en dag og bli med dit og se og hilse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå