Gull nr.5 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er 4 dager på overtid nå og begynner å bli sååå lei!!Lurte bare på om det var noen i samme båt som meg....
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 hadde akkurat tenkt å starte samme tråden... e "bare" 1 dag overtid enda i da... å har de derre lure mensmurringer og tak i ryggen,men de føre jo ikkje te nokka...sukk...kan godt få komme no
trebarnsmammaen Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 ...jeg leder foreløpig; sju dager i dag.... Håper og håper!
soli79 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Ble litt feil "nick" over her:)) Nei, nå må det skje noe snart altså.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er ti dager på overtid. Har prøvd absolutt alle kjerringråd føler jeg (unntatt lakserolje, putegnikk og brystvortestimulering), og modningsakupunktur to ganger. Men ingenting skjer. Så nå er det bare å vente og håpe! Skal på overtidskontroll på føden fredag, håper jeg blir igangsatt da, vil helst ikke vente til over helga, er skeptisk til å gå mer enn fjorten dager over tida etter alt snakket om at det innebærer risiko for baby.
jentemamma Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 7 dager over... Veeeldig lei nå!!! Særlig da "alle" sier at magen min er så liten og at jeg virker å være i så god form at terminen må være feil! (ul-termin ble satt til 11/7 og mens-termin 2/8, men den lille har fulgt kurven til 11/7 og ligger helt på gjennomsnitt med hensyn til størrelse sånn at jeg stoler på ul-terminen!) Går og kjenner etter hele tiden, men det blir liksom aldri noe mer ut av sterke kynnere, vondt i ryggen og mens-murring... Skal på kontroll imorgen, noen som vet når en blir kalt inn til overtidskontroll??
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 det må legen bestille for deg,fikk i beskjed om iallefall...
Noah A*3 daga over* Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 uff kjenne i begynne å bli tung i kroppen og deppa i... verre blir det for hver gang i les at folk som har termin lenge etter meg føder...sukk.. veit i bare e 1 dag over...men har så lyst å bli ferdig+at man leser farer om det å gå over tiden...sukk..kan du ikkje bare komme ut no da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå