Gå til innhold

SNuppa mi har mange fedre og mødre.. :-DDDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

HUn sier jo mamma og pappa til alle eldre familiemedlemmer snart :-) Hun er 21 mnd...hun veit hvem som er hva..men alikevel når hun roper på noen av oss så er det "MAMMA-PAPPA!

Onkelen på 17år blir litt fortvilt stakkar.Han var ute å trilla med henne her forleden da hun begynte å kauke: Pappa seee....pappa!!! Osv osv....han følte at "alle" glodde :-DD hehehehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er der du også... Lillegutt her har også en haug av pappaer for tiden.

Skrevet

Haha,samme gjør gullet mitt på 17mnd.Alle er mamma og pappa:)Og min far er såå flau når hun er med de i butikken,for da løper hun etter han hele tiden og roper pappa:))Og han svarer litt morskt at han er morfar og ikke pappa,og sånn går de og krangler.For jeg tror nesten hun har begynt å gjøre det med vilje:))

Skrevet

Hihihi, det kan jo muligens bli en smule pinlig om de begynner å rope pappapappa til postmannen eller noe:-p

Skrevet

Slik hadde vi mye av det ene året jeg jobbet på småbarnsavd. i bhg. En periode kalte alle ungen de ansatte for mamma og pappa hehe. Men de lærte jo navnene etter hvert. Men litt rart var det mens det sto på.

Skrevet

Mini på 20 mnd er også sånn.. Alle menn er pappa.. he he.. =)

Vi kan fly i butikken også sier mini.. Der e pappa... da ler jeg bare litt og sier.. Neeeeeeiii pappa er hjemme han.. he he...;o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...