Sjefsmegga Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 HUn sier jo mamma og pappa til alle eldre familiemedlemmer snart :-) Hun er 21 mnd...hun veit hvem som er hva..men alikevel når hun roper på noen av oss så er det "MAMMA-PAPPA! Onkelen på 17år blir litt fortvilt stakkar.Han var ute å trilla med henne her forleden da hun begynte å kauke: Pappa seee....pappa!!! Osv osv....han følte at "alle" glodde :-DD hehehehe...
prekæs Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Du er der du også... Lillegutt her har også en haug av pappaer for tiden.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Haha,samme gjør gullet mitt på 17mnd.Alle er mamma og pappa:)Og min far er såå flau når hun er med de i butikken,for da løper hun etter han hele tiden og roper pappa:))Og han svarer litt morskt at han er morfar og ikke pappa,og sånn går de og krangler.For jeg tror nesten hun har begynt å gjøre det med vilje:))
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hihihi, det kan jo muligens bli en smule pinlig om de begynner å rope pappapappa til postmannen eller noe:-p
Benni-min Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Slik hadde vi mye av det ene året jeg jobbet på småbarnsavd. i bhg. En periode kalte alle ungen de ansatte for mamma og pappa hehe. Men de lærte jo navnene etter hvert. Men litt rart var det mens det sto på.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Mini på 20 mnd er også sånn.. Alle menn er pappa.. he he.. =) Vi kan fly i butikken også sier mini.. Der e pappa... da ler jeg bare litt og sier.. Neeeeeeiii pappa er hjemme han.. he he...;o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå