julyen Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde siste mentrasjonsdag den 23 juni, så jeg tror jeg fikk den ca 18 juni. Burde jeg ikke fått ikm nå da ? Sluttet med p piller for en måned siden. Vil en test slå ut hvis jeg er gravid ?
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jo tror nok en test kan slå ut nå hvis du tar en Cb, men husk å teste med morgen urin for det er best nå når det er så tidlig;) Men kan oxo hende at syklusen din er litt klusja med i og med at du nettopp ha slutta med pilla=) Men lykke til uansett, vi krysser fingra for deg!!!=)
julyen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Oi så spennende =) Skal dra å kjøpe test nå.. så får dere høre resulatet etterhvert;) Takk for svar!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Ja dette blir spennende du;)!!!! Løp og kjøp så så jeg høre senere, er så spent!!!!
ambumamma Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 kjenner jeg blir spent jeg nå... :-) lykke til++++++
julyen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Ingen kryss ..:/ Og testen kunne taes tre dager før menstrasjon. Tok med morgenurin. Så da er det vel bare å vente på tante rød.. Håper dere andre lykkes denne måneden da
ambumamma Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 det er fortsatt håp da:-) er ikke tr kommet på noen dager kan du jo prøve en gang til. Håper du snart lykkes hvertfall
julyen Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Fikk kjøpt folat med både c vitamin og jern i samme slengen da. Så nå er jeg virkelig klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå