SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Leste nå at man med 4mnd burde ha innført noen leggerutiner. Betyr det også at man skal lege ungen til fast tid hver kveld? Sønnen vår legges alltid mellom 20:30 og 21, da har han som regel nesten sovnet. Burde vi bare legge han f.eks. 20:30 selv om han ikke har sovnet? Hva med sistemåltidet? Nå får han det et sted mellom kl. 19 og 20:30 alt ettersom hvordan rytmen om dagen har vært, det pleier å være noe små forskjeller der. (Han får mme). Hva slags kveldsrutiner har dere og er de helt "låste" i forhold til tiden?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 min lille er 4.5 mnd nå, og jeg gjør litt som deg, legges mellom 19 - 20, alt ettersom når siste duppen på dagen var. Han får grøt ca 1 time før leggetid, etter grøt går vi på badet å steller, og puppen får han på soverommet, og sovner til den...
Gothminister Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Min er 3 1/2 mnd,og vi gjør det også slik som deg. Har ikke helt faste rutiner enda,men det er sånn ca. Og,att han har jo også våkendager og sovedager,og da er det ingen rutine de dagen mht soving. Ellers så legger han seg ca 20.30. Har nå i 3 netter lagt han i baggen sin etter siste kveldsmåltidet. Da ligger han der våken i ca 30 min og bare tuller litt. Ser seg litt rundt,leker med hånda våres,spiser sin egen hånd,også dytter vi smokken litt. Så det ser ut til att han begynner og klare å sove selv. Det er litt godt da. Gjør som dere pleier dere,så går det seg til etterhvert. Mange babyer styrer dette fint selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå